אסי וטוביה בהכל בחסד – חלק ב

עונה 1 >
פרק 17 >

אסי וטוביה בהכל בחסד – חלק ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

אסי וטוביה בהכל בחסד – חלק א

לפרק הבא>>



לא קיימים פרקים נוספים

125 תגובות

  1. ש
    שלום איתן. אתה יכול להגיע אליו דרך העמוד הראשי- דף הבית. שם תראה פרסומת לשוק פורים. בנוסף- יש מודעה שקופצת פעם ביום, שלחיצה עליה מובילה לשוק פורים. בהצלחה!

  2. ש
    שלום רבקה. ביום ראשון הקרוב יוצא תוכן בלוג, אך לא תוכן וידאו. ביום רביעי של אותו שבוע (שבוע הבא) יוצא פרק של ניידת החלומות, ושבוע לאחר מכן, בתאריך כ'ד אדר כבר יוצא הפרק המקדים של העונה החדשה של עלילות ארץ גושן.

  3. חחח… ממש
    אותי מה שעוד יותר עצבן, זה שהם מנסים לעשות כאילו הם יודעים, גם אסי וגם טוביה ונאמין להם שנגיד הם לא יודעים אם אין אני לי… וזה… אבל גם לזוג אחר יצא 3000 בסוף.

  4. אצלנו אין כיתות ה3 או ה1 וכו יש לנו כל כיתה פעם אחת אז אין על כיתה ה…
    אצלנו אין כיתות ה4 וה4 וכולי לנו יש מכל כיתה כיתה אחת אז כיתה ה אין עלינו ועליכם ועל כל כיתות ה….

  5. ש
    שלום נדב. יקח זמן עד שהעונה תגיע לאתר, שכן אנחנו עכשיו בעיצומו של תהליך הליהוק, ולפני הצילומים והעריכה. כשיתקרב מועד עליית העונה החדשה- אנו נפרסם על כך באתר. פורים שמח!

  6. ש
    שלום מיכל. אנו מקבלים מאות פניות של ילדים, וצוות ההפקה יוצר קשר רק עם חלק מהילדים. לאחר שיבחרו הילדים לתוכנית, אנו נפרסם על כך מודעה באתר. ואז, רק לאחר פרסום המודעה – הילדים שצוות ההפקה לא יצר איתם קשר אז זה אומר שלצערנו לא יכולנו לבחור אותם לתוכנית. בהצלחה וכל טוב.

  7. ע
    שלום הדס. כשיסתיים תהליך הליהוק- אנו נודיע על כך באתר. בינתיים- אפשר לשלוח. לגבי הגיל- אפשר לשלוח בכל מקרה, וצוות ההפקה יחליט אם מתאים או לא. בהצלחה!

  8. תגובה
    יש טעות בסרט יש כזה דבר אש ברבים- אִשִּׁים ראו משנה זבחים פרק ד משנה ו 'לשם שישה דברים הזבח נזבח: לשם זבח, לשם זובח, לשם השם, לשם אישים, לשם ריח, לשם ניחוח'. בהצלחה

  9. תגובה
    שלום אלישבע. בשלב זה ההרשמה סגורה, כי סיימנו כבר לצלם את כל פרקי העונה החדשה. אנו מודיעים דרך 'לוח השידורים וההודעות' שבאתר כאשר נפתחת ההרשמה לאחת מהתוכניות.

  10. תגובה
    לאיילה עורכת תוכן היקרה!!! רק שתדעו שאתם האתר הכמעט דתי היחידי שיש בו סרטים מעניינים לדתיים!! אבל הבעייה היא שאין סרטי נוער… ואז לא ממש יש לנוער הדתי מה לראות… אני ממש אשמח אם תעשו סרטים… וגם שתמשיכו את ילדי גן החיות ….. כי זה סדרה של נוער… תודה רבה לכם על הכל באמת… אין עליכםםםםםם!!!!!!!

  11. תגובה
    אין על אסי וטוביה מצחיקים בטרוףףףףף רואים שכל שניה טוביה צוחק וגם אסי והם מנסים להיות רצינים!!! אבל פרק מצחיק בטרוף!!! תעשו גם עם ריש וצוצו וגם עם עופר ומתי וגם עם עוד שחקים כי זה מצחיק בטרוףףףף

  12. תגובה
    הצוות של ערוץ מאיר נותן את הנשמה שלהם כדי שבערוץ הזה יתקיים. אם למשהו יש טענות, הוא לא צריך לרשום בתגובה אלא הוא צריך לפנות לערוץ ב'צור קשר' שלמעלה. בכל אופן, אין עליכם ערוץ מאיר לילדים ולמבוגרים!

  13. תגובה
    לכל אלה שאמרו שהם חושבות שזה היה מכוון עם הגלגל האחרון אתם ממש טועות מה אתם חושבות שהערוץ רוצה שסתם יבזבזו עוד כסף אם כבר מה שהיה מכוון זה שהם עשו שהם לא יודעים את התשובות כדי שלא יגידו שהם רימו והם בטוח ידעו את התשובות כי זה שאלות קלות שילד קטן יודע את התשובות שלהם אז תפסיקו לחשוב שאתם יודעים הכל ותתחילו לחשוב בהיגיון ולא חייב ללכלך ולזלזל בכל דבר ערוץ מאיר טורחים עושים פרקים ותמיד יהיו אנשים שחיביים לזלזל ועכשיו תודה לערוץ מאיר על כל הפרקים המהממים ותמשיכו להוציא פרקים מהממים כאלה עם הרבה תוכן טוב אתם תותחים תודה רבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture