אסי וטוביה בהכל בחסד – חלק א

עונה 1 >
פרק 16 >

אסי וטוביה בהכל בחסד – חלק א

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 15 – אור ירוק חלק ב – פרק אחרון לעונה

לפרק הבא>>

אסי וטוביה בהכל בחסד – חלק ב

128 תגובות

  1. תגובה לצוות ערוץ מאיר
    תודה על כל הפרקים המקסימים, הם נחמדים אבל אהיה שמחה ומרוצה מהם יותר אם תעשו סרטי אקשן זאת אומרת שנהיה באמת במתח כמו שעשיתם בסרט הסוד של ירושלים אני מאד אשמח אם תמלאו את בקשתי, תודה רבה!! מצופה שלכם

  2. ש
    שלום תמר. בדקתי והסיבה לכך היא שאת לא מחוברת. תתחברי לאתר עם שם המשתמש וסיסמה, ואז תוכלי לראות. אם לאחר שהתחברת זה עדין לא עובד לך- בבקשה תכתבי לנו דרך כפתור ה'צור קשר'למחלקה הטכנית. תודה

  3. ש
    שלום וברכה. בבקשה תכתוב לנו פניה דרך כפתור 'צור קשר' שנמצא בצד שמאל לעמלה באתר. שם תכתוב לנו בדיוק מה הבעיה ותבחר ב'מחלקה תכנית' ואנו ננסה לעזור. תודה.

  4. ש
    שלום. ב'ה כשתסתיים ההרשמה ויבחרו הילדים מתוך מאות הבקשות שהגיעו אלינו, אנו נפרסם הודעה באתר על כך באתר.לאחר פרסום המודעה- מי שלא פנו אליו עד פרסום המודעה זה אומר שלצערנו הוא לא נבחר להשתתף בתוכנית. בהצלחה!

  5. ש
    שלום טליה ושירון. אם אתן רוצות לדעת כיצד שולחים בקשה להשתתפות בהכל בחסד- בבקשה תכתבו לנו פניה דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר.

  6. ש
    שלום איתמר. הפרקים שפתוחים לכולם אלה הפרקים הראשונים בכל עונה. שבוע שעבר פתחנו גם את פרק הסיום של העונה של ניידת החלומות- פרק 'מהפך במטבח'. זהו פרק מרגש ביותר ופתוח לצפיה גם למי שעדין אין לו מנוי. לגבי שאר הסרטים באתר (ויש באתר מאות סרטים!) הם פתוחים רק למי שיש לו מנוי. כמובן שנשמח שתשקול ביחד עם הוריך לעשות מנוי. ליצירת מנוי ניתן ליצור איתנו קשר דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture