פרק 15 – אור ירוק חלק ב – פרק אחרון לעונה

עונה 1 >
פרק 15 >

פרק 15 – אור ירוק חלק ב – פרק אחרון לעונה

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הכל בחסד פרק 14 – אור ירוק חלק א

לפרק הבא>>

אסי וטוביה בהכל בחסד – חלק א

87 תגובות

  1. למאיה
    מאיה יקרה, קודם כל, זה תלוי בת כמה את, האם את אוהבת מתח, פנטזיה, הסטוריה או משהו אחר, אני אישית מאד אוהבת את סדרת הספרים 'הארי פוטר' ונראה לי שכיתה ד זה גיל טוב להתחיל לקרוא את זה, כיום אני בכיתה ו' ואני עדיין אוהבת לקרוא הארי פוטר, בנוסף, אני יכולה להמליץ לך על ספר של הסופר אליעזר אונגר, אפשר לקרוא אותו מכיתה ה' ומעלה לפי דעתי, אני יכולה להמליץ לך על הספר פלא, קראתי אותו בכיתה ג ועד היום אני מאד אוהבת אותו, אם את בכיתה ב' נראה לי שתאהבי את הספר מנהרת הזמן. שמחתי לעזור! (נ.ב) הסדרה הזאת כל כך יפה! ממש הכל בחסד שמה! חובה שתיהיה עוד עונה ואפילו עוד הרבה עונות

  2. תגובה
    לאמיתי ויונתן מיכל ונועה שהשתתפו בהכל בחסד אור ירוק רציתי להגיד לכם כל הכבוד שאתם תרמתם לעמותה שכזו שתפקידה להזהיר מכל מה שקשור לזהירות בדרכים נ.ב. ישר כח גדול לסדרת הכל בחסד שפרסמה הרבה תכניות חנוכיות ונתנה לנו הרבה זמן של הנאה לי ולאחי הקטנים ישר כח גדול

  3. ש
    שלום בת אל, בסוף כל פרק מופיע המייל. אבל בשלב זה ההרשמה סגורה. לעומת זאת, תהליך הליהוק לעונה השניה של 'הכל בחסד' התחיל. תוכלי למצוא את הפרטים בעמוד ה'חכמולוגי' (כשאת בתוך העמוד, תחפשי את הלוגו של הכל בחסד ותלחצי עליו). בהצלחה!

  4. חסוייי אתה צודק שאתה אומר שה בית אל אחי טובה כי אני גר בבית אל אבל איך קורים לחה במת
    חסוי אתה צודק שאתה אמרת שבית אל עולה כי אני גר בבית אל אבל איך קורים לך באמת?

  5. תגובה
    שלום. אנו מודעים לכך ומנסים לטפל בבעיה. לבינתיים, ניתן לראות את פרקי העונה הראשונה כשלוחצים על 'פרקים אחרונים'. סליחה על חוסר הנוחות הזמני.

  6. תגובה
    שלום. אנו מודעים לכך ומנסים לטפל בבעיה. לבינתיים, ניתן לראות את פרקי העונה הראשונה כשלוחצים על 'פרקים אחרונים'. סליחה על חוסר הנוחות הזמני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture