חקירה בין ממדית – פרק 8

עונה 1 >
פרק 8 >

חקירה בין ממדית – פרק 8

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

חקירה בין ממדית – פרק 7

לפרק הבא>>

חקירה בין ממדית – פרק 9

play-rounded-fill

105 תגובות

  1. תגובה
    יפה מאד! רק שהשוטרים לא נראים כל כך אמינים.. הם עם מדים כאלה של המשטרה הקודמת והם רק 2 הם היה איזה 5 עם המדים החדשים [ כחול כהה היה נראה יותר משכנע…]

  2. תגובה
    לאילה עורכת תוכן! אמא שלי שוב נרשמה לערוץ מאיר אחרי המנוי של שנה, התחלתי לראות היום את הסרט החדש אבל זה לא משמיע לי זה משמיע רק את השיר של ההתחלה. ואפילו את ה: 'מהפרק הקודם' הוא לא משמיע לי רק את השיר מה עושים אם זה (אגב אני עם אוזניות) בבקשה תשובה מפורטת!

  3. תגובה
    יואוו מותח!! נקרעתי שמלאכי השוטר עושה נהנה עם השפתיים שלו מתי שפולקע אומר גם לי יש דברים חשובים להגיד לך..:) וגם שיעקב (עם החולצה הכתומה) שואל את טוביה איך קוראים לך ואז הוא אומר לא אסי? חחח

  4. תגובה
    תארו לכם שאסי היה משחק בחקירה בין ממדית זה היה100מם ו100לף וזו הייתה סדרה מקום שני או שלישי [שתי המקומות הראשונים אסי שחקן ראשי: אסי וטוביה. ואסי ויהונתן. חקירה בין ממדית. עלילות ארץ גושן. מעמול…..

  5. תגובה
    שלום נועה. בדקנו, וניתן להגדיל כשורה. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם את לא מצליחה, בבקשה פני לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  6. תגובה
    שלום. ממליצים להקטין את תצוגת הדפדפן ל100 אחוז או 90 אחוז. אם זה לא עוזר ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture