חקירה בין ממדית – פרק 9

עונה 1 >
פרק 9 >

חקירה בין ממדית – פרק 9

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

חקירה בין ממדית – פרק 8

לפרק הבא>>

חקירה בין ממדית – פרק 10

play-rounded-fill

159 תגובות

  1. תגובה
    מה עוד מעט נגמר? אוף גם אני מסכימה אם מי שאמר שזה הסדרה הכי יפה ומותחת אחרי אסי ויונתן ערוץ מאיר אתם א ל ו פ י ם !!! תודה רבה מעניין איזה סדרה תיהיה אחרי אמרו שהתחילו להסריט את עלילות ארץ גושן לא?

  2. תגובה
    וואו רק לילדים יש סיכוי לעשות משהו כי אם יעקבים טוביה פולקע ואמסלם יעשו משהו מיסטר פי יפיל את המחשב אז כנראה הילדים יעשו משהו. וזה פולקע ממימד אחר כמו פרץ הכפול רק באמת!

  3. תגובה
    ולא רק בשבילי אילה, כל מי שרוצה שצוות ערוץ מאיר ישלחו את הפרק ה-10 שיכתוב: 'אני מסכימ/ה עם קלקער' בבקשה אילה!! ואם לא ירצו אולי תחשבו על זה? נכון שזה צריך להיות מותח… אבל לא עד כדי כך אני אפילו מפחדת בבקשה! בבקשה! בבקשה!

  4. תגובה
    א. תודה ערוץ מאיר הסרט הזה פשוט אלוף ומותח ברמות על!!!!! ב. מה זה מימד מקביל וחוץ מזה שאם מיסטר B זה פולקע ממימד מקביל אז יש לו כבר את כל הפטנטים של פולקע המקורי אז למה הוא צריך את הפטנטים שלו???

  5. תגובה
    שלום! קודם כל הסרט מושלם ברמות והשחקנים משחקים פגז! דבר שני משהו פה לא ברור לי, איך זה יכול להיות שיש עוד פולקע ממימד אחר? אני אשמח אם משהו אולי הצוות או האנשים שקוראים יוכל להסביר לי תודה מודה מאוד!! לא הבנתי את הקטע הזה??!! זאת אומרת שיש כל אחד גם במימד אחר [ מבחינת הקטע של הסרט…] אשמח לתשובה בקרוב תודה טהר

  6. תגובה
    למי שלא הבין אז עד כמה שידוע לי מיסטר P זה בעצם מיסטר פריצה (שזה גם השם משפחה של פולקע הרגיל) ככה שזה מסתדר שזה פולקע ממימד מקביל. ובאמת מעניין אם יש עוד אנשים שיש אותם במימד אחר כמו טוביה, מלאכי..

  7. תגובה
    הפרק של יום שני [10.1] ח' שבט :עדכון לגבי מועד שידור: מעדכנים כי הפרק מתעכב. כנראה שהוא יעלה לאתר בשעות אחר הצוהריים או רק מחר. נמשיך לעדכן אתכם כאן במידה ויהיו שינויים. תודה על ההבנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture