חקירה בין ממדית – פרק 6

עונה 1 >
פרק 6 >

חקירה בין ממדית – פרק 6

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

חקירה בין ממדית – פרק 5

לפרק הבא>>

חקירה בין ממדית – פרק 7

play-rounded-fill

135 תגובות

  1. תגובה
    עובדה מעניינת: כל הילדים שהיו בין הראשונים שראו את הפרק לא באו היום לבית ספר. מעניין אותי למה? אני לא באתי לבית ספר בגלל שהייתה לי רופאת שיניים

  2. תגובה
    וואוו!!!!!!!!!!!! סרט מותח בטירוף! אי אפשר עם זה יותר בבקשה תקדימו את הפרק הבא!! הלוואי!! סרט פשוט מושלם. ואתם תותחים שאתם יודעים בדיוק לעצור אותנו באמצע {!!!} המתח!!!! תודה רבה על כל התכנים המהממים! מזל טוב ענק ליום הולדת. לכל השחקנים- אתם משחקים יפה בקטע הזוי!!

  3. תגובה
    לאילה עורכת תוכן אפשר שתעשו את הפרקים כמו שעשיתם פעם עם מעמול אסי וטוביה שהייתם שולחים את הפרק ביום שני וביום חמישי מעלים קטע קטן מהסרט זה יכול להיות ממש מגניב

  4. תגובה
    קודם כל תודה רבה ערוץ מאיר!! אין עליכם, באמת! רק ממש יהיה כיף ונחמד אם תאריכו את הזמן של כל חלק מהסדרה ’’חקירה בין ממדית’’ קצת מעצבן שכל פרק כ’’’’כ קצר, ונגמר ממש במתח;) יש בהחלט קטע בפרק קצר וסוף מותח, בהחלט, אבל עדיין, בבקשה תאריכו עוד קצת כל פרק, או לפחות תוציאו שני חלקים בשבוע, ממש ממש תודההה!!!!

  5. תגובה
    מדהים עוצר נשימה !! אלו אפקטים מדהימים לא יאומן!!!! ממש ממש ממש ממש ממש משש סרט יפה ומלמד מוסר ולקח!!! ערוץ מאיר היקרים אתם פשוט מדהימים תודה רבה נשמות טהורות!!!כפרה עליכם אני חולה עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture