חקירה בין ממדית – פרק 5

עונה 1 >
פרק 5 >

חקירה בין ממדית – פרק 5

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

חקירה בין ממדית – פרק 4

לפרק הבא>>

חקירה בין ממדית – פרק 6

play-rounded-fill

125 תגובות

  1. תגובה
    וואוווו אתם מותחים אותנו ברמות!!! איך אפשר לחכות שבוע עכשיו?????? בבקשה תעשו את הפרק הבא יותר מהר!! מותח ברמות!!!!!!! סרט נדיר. ואגב מזל טוב ליום הולדת!! ותודה רבה על הכול, ממש יפה!!

  2. תגובה
    אין עליכם ערוץ מאיר היינו היום שני במופעים אתם פשוט אלופים !!!!!!!!! ראינו והצטלמנו עם השחקנים ההופעות היו מהממות כל כך נהננו כל המשפחה! תודה רבה לכם ! אנחנו פשוט אוהבים אותכם !

  3. תגובה
    לערוץ מאיר היקר ואהוב! ברצוני להוקיר לכם תודה ענקית! אתם ערוץ מושקע שנותן המון סדרות עם תוכן איכותי וטוב. רואים בכל פרק ופרק את ההשקעה הגדולה! מהפרטים הכי קטנים ועד הדברים הגדולים. אז תודה ענקית וחיבוק גדול! אני הכי אוהבת את פרץ, יהונתן, ושמשון. (אריאל קרן) פעם פגשתי את שמשון ברכבת. בכל אופן ממליצה לכולם לכתוב בגוגל את השם של השחקן ולקרוא עליו בויקיפדיה זה מאוד מעניין! וגם יש מלא תמונות שלהם. בקיצור נראה לי שהתגובה שלי הכי ארוכה אז ביי. תהנו! ותקראו על השחקנים!

  4. תגובה
    מצחיק הסורק הזה של פולקע הוא אמר ילדתי קפצה מטוסטר לעפולה וגם חמותי התרגזה בתוך אפסק תקשיבו זה קרע אותי מצחוק אגב רציתי להגיד לאשר בן אבו שאני חולה עליו ואני כל יום רואה סרטונים של אנדרדוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture