חכמלוגי

ילדים לתוכנית חדשה

  

*ילדים יקרים שימו לב – אנו מודעים לכך שחלק מהילדים לא מצליחים לשלוח תמונה או סרטון. אנו מנסים לטפל בכך. סליחה על חוסר הנוחות הזמנית.*  

 

142 תגובות

  1. היה לי לפני שנתיים…..
    היה לי לפני שנתיים…..אפשר להשתתף??? סתם, לא ברצינות. או שכן ברצינות? אולי אני אחפש מישהי שעושה השנה בת מצווה ותרצה להיות לי לבת זוג…

  2. ש
    שלום צמח. לצערי אין לנו אפשרות להגיע עם התוכנית לחו'ל. התוכנית בשלבי הפקה ראשונים, אז אין לנו בשלב זה מידע לגבי השאלות האחרות ששאלת.

  3. ש
    שלום. התוכנית בשלבי הפקה ראשוניים, לכן אנחנו לא יכולים להבטיח שום דבר. אנו בערוץ מאיר תמיד שואפים ומכוונים ליצור תכנים חינוכיים תורניים. אך אינני יודעת אם אפשר להגדיר את התוכנית 'לרוח החסידות'. תודה על ההבנה וכל טוב.

  4. ש
    שלום רחלי. איננו יודעים עם התוכנית היא לרוח חסידות חב'ד. אבל כמו כל שאר התוכניות אצלנו בערוץ- אני מכוונים ליצור תכנים ערכיים, חינוכיים ותורניים. לגבי האם זה נפרד- בשלב זה איננו יכולים להתחייב לכך.

  5. היה לי בחודש תשרי השנה, אפשר להשתתף?
    היה לי בחודש תשרי השנה, אפשר להשתתף? ** תשובת מערכת האתר – שלום נחמי, כן , את יכולה להגיש בקשה להשתתפות בתוכנית**

  6. הסרט
    אם יהיה לי עוד 8 חודשים בת מצווה אני יכולה להשתתף אם מישהי שהיתה לה השנה בת מצווה? **תשובת מערכת האתר – אתן יכולות להגיש בקשה להשתתפות. בהצלחה**

  7. ש
    שלום. כל הילדים מכל רחבי הארץ שחוגגים/חגגו השנה בר או בת מצווה יכולים לשלוח בקשה להשתתפות בתוכנית. לגבי מנחה – איננו יכולים למסור את המידע הזה בשלב הנוכחי.

  8. בת מצווה
    אני קטנה בשנתון ונולדתי בחודש תשרי, יש לי בת מצווה בתשע'ט ואני ממש רוצה להשתתף בתוכנית. אשמח אם תעשו השתדלות ואני אשתתף. פעם אחת יש לי הזדמנות להשתתף . אז אני מבקשת מכל הלב להשתתף. תודה רבה!

  9. ש
    שלום רננה. את יכולה לנסות לשלוח בקשה להשתתפות, אך אני לא יודעת אם צוות ההפקה יכניס אותך רשימה של הילדים מהם הם יבחרו. בהצלחה בכל מקרה.

  10. בחופש
    אני רוצה לשאול לגבי ימי הצילומים האם הם יהיו גם על חשבון ימי לימודים? האם כל הצילומים יהו בחופש, יש לי בת מצווה בחופש ולכן יהו ימים שלא יהיה פנויה

  11. לאיילה דחוףף
    אילה- לא עובד לי השליחת תמונה והסרטון , אפשר לשלוח במייל של ערוץ מאיר לילדים רק את הסרטון והתמונה??? יש לי את המייל … אם אפשר לענות מהר…

  12. סיכום—–~~~~~~~~~~~~~~~
    ילדים!!! תקשיבו חוזרים פה על שאלות שוב ושוב וזה די חופר אז בשביל זה אני מסכמת… 1] מי שיש לו בר/בת מצווה בשנת תשע'ח בלבד יכול להשתתף!!! אלא אם כן יש לו בן זוג שהוא בר/בת מצווה! 2] מי שגר בחול מצטערים אבל לא יכול להשתתף 3] עדין לא התחילו הצילומים לכן לא יודעים כ'כ פרטים כמו:מי מנחה, סגנון,מעורב/לא מעורב וכו' וזהו לא צריך להסתבך יותר מדי… אתם מתאימים?? תסתכלו על הטופס למעלה ותמלאו… בהצלחה!! ( גם אם אתם לא מתאימים לא נורא!!! יש עוד מגוון של תוכניות בשיתוף ילדים- הכל בחסד!!!!! , נידת החלומות וכו' ללא הגבלת גיל מסוים וכולם יכולים להשתתף ולנסות) יום נעים!!

  13. ש
    שלום מירי. לצערי הצילומים כנראה יערכו יותר מוקדם, אבל למקרה והצילומים יתחילו יותר מאוחר, את יכולה להגיש בקשה להשתתפות. בבקשה להשתתפות תצייני שאת שליחה ברוסיה ושאת מגיעה לארץ רק בקיץ.חג שמח

  14. ש
    שלום נועם. עדין אפשר לשלוח בקשה להשתתפות. ב'ה נעלה טופס חדש עבור מי שלא הצליח להשתמש בטופס הזה. כשיעלה הטופס – אנו נפרסם על כך מודעה בדף הבית.

  15. תגובה
    שלום אור ועמיעד. שלב ההרשמה הראשון נגמר. זה בסדר אם שלחתם גם בלי תמונה וסרטון. במידה וצוות ההפקה יחשוב שאתם מתאימים לעבור לשלב הבא – הוא יצור קשר. אם לא יוצרים איתכם קשר עד מחר אז לצערי זה אומר שלא בחרו בכם לשלב הבא. בכל מקרה בהצלחה וכל טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture