חכמלוגי

מיני ישראל

 שלום ילדים! היום, י'ד אדר א', חל 'פורים קטן'. מה עושים בפורים קטן? לא יותר מדי…אמנם יש ביום הזה קצת שמחה מיוחדת, כי בבתי הכנסת לא אומרים את תפילת 'תחנון'.

אבל לנו יש בשבילכם רעיון: בואו נחגוג את פורים קטן בטיול למקום שכולו קטן! מקום שבו אפשר להספיק תוך שעה להגיע מאילת עד החרמון, ולקפוץ בדרך לתל אביב, צפת, כפר הרא'ה ועוד המון המון מקומות… בלתי אפשרי? אם אתם חושבים ככה, כנראה שלא יצא לכם עדיין לבקר ב-'מיני ישראל'…

בתמונה: דגם מוקטן של מפעל תנובה. קרדיט: עט הזמיר עט הזמירדגם מפעל תנובהCC BY-SA 4.0

דגם מפעל תנובה

 

פארק מיני ישראל ממוקם באזור לטרון, וצורתו מלמעלה היא צורת מגן דוד. בין השבילים תוכלו למצוא מאות דגמים מדהימים של מבנים ונופים בארץ, מלווים בקולות וצלילים שיכניסו אתכם לאווירה. 10000 דמויות קטנות שהוכנו באופן ידני על ידי אומנים מפוזרים בין המודלים, ואיתם כאלף מכוניות, משאיות ואוטובוסים, שלוש רכבות, ושפע צמחייה אמיתית קטנטנה שמתאימה לכל אזור.

איזה דגמים תוכלו לראות? בין השאר את מגדלי עזראלי התל אביבים, הגן הבהאי של חיפה והספארי שברמת גן. תוכלו לצפות במשחק כדורגל באצטדיון טדי, לבקר בבית המשפט העליון, וכמובן – להגיע לכותל! כל פרט בכל דגם מחושב ומדוייק, ואם אתם אוהבים מיניאטורות, אל תפספסו את האתר שמגיש לנו את (כמעט) כל ארץ ישראל בכף היד! 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture