חכמלוגי

כשאהיה גדול

   

כשאהיה גדול

  

 

שלום ילדים!  כאן ד'ר פולקע, עם עוד מידע מרחיב אופקים.

היום רציתי לדבר על השאלה הגורלית (והנודניקית) ששואלים אתכם מדי פעם: מה אתם רוצים להיות כשתהיו גדולים?

למי שעדיין לא החליט – הנה רשימה של כמה מקצועות אמיתיים לגמרי, ומאוד, מאוד מיוחדים!

 

 Δ פסל גבינות – יש לכם נטייה אומנותית, אבל אתם מחפשים חומר ייחודי לעבוד איתו? אולי תוכלו להיות פסלי גבינות.

בארה'ב כולה יש שלושה כאלה. העקרון פשוט: לוקחים גוש גדול של גבינה צהובה, ומפסלים בו צורות כאוות נפשכם. איך אמרה פסלת אחת? אם הייתי מפסלת בעץ או באבן, לא יכולתי לנשנש תוך כדי עבודה… אם הפסל ייצא יפה, תוכלו להציג אותו בתערוכה – ואם לא, תכינו ממנו טוסט.

 

Δ מקפץ מזרנים – מסתבר שיש בתי חרושת למזרנים שכדי לבדוק עד כמה המזרן עמיד, מעסיקים עובד מקצועי שכל תפקידו הוא לקפוץ על המזרנים. נשמע כיף? אדם שעובד במקצוע הקפיצי הזה טוען שזאת עבודה רצינית לגמרי, והוא לא מנסה אפילו לעשות סלטות.

 

Δ פסיכולוג בעלי חיים – מה עושים כשהכלב בדכאון? למי הולכים כשהחתול מקנא בתינוקת החדשה? לפסיכולוג בעלי החיים, כמובן!

מעניין אם הם שוכבים על הספה ומספרים למטפל ביללות מה עבר עליהם בתור גורים (:

 

Δ על טעם ועל ריח – קודם כל, מקצוע שלא מתאים למצוננים: מריח מקצועי. מה מריחים? כל מיני דברים. אם מפעל ממציא מי פה שמנטרלים ריח רע, מישהו צריך להריח לפני ואחרי כדי לדעת אם המוצר יעיל, נכון?

 

אם אתם יותר בקטע של טעימה, תוכלו להיות טועמי יינות, קפה, שוקולד או המבורגרים. למען האמת, כל סוג של מזון שנמכר זקוק למישהו שיטעם אותו ויוודא שהוא טעים – אפילו מזון לכלבים! אם אתם מחפשים טעימה עוד יותר מאתגרת, אולי תגישו מועמדות להיות טועמי המזון של אחד ממנהיגי העולם, שחוששים שמישהו ירעיל אותם. תצטרכו רק לשכנע אותם לאכול כשר (ולקוות שאין להם יותר מדי אויבים)

 

Δ איושי – והנה מקצוע שלא נצרך בארץ, אך ביפן הוא חשוב מאוד: האיושי, דוחס הנוסעים. ביפן חיים הרבה מאוד אנשים, והצפיפות עצומה. כדי לוודא שכל האנשים האלה יצליחו להכנס לקרונות הרכבת התחתית ביעילות, עובדים מיוחדים ממונים על דחיסתם פנימה לפני שהדלתות נסגרות. השמועה אומרת שלעיתים רגלי הנוסעים מרחפות באוויר מרוב עומס… האיושי, אגב, עושים את תפקידם בנימוס יפני אופייני, וגם אחראים על בטחון הנוסעים הדחוסים כמו סרדינים.

 

 

 

  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture