חכמלוגי

ידעתי- השעשועון החדש!

 

 – שעשועון הילדים החדש!

  

 

היכונו היכונו !!  

הספירה לאחור החלה… 6

 

 

השעשועון המותח של השנה עומד- 

 

לצאת לדרך!

 

 

 הפופקורן כבר מוכן?

משהו לגזוז במקום הציפורניים כבר מצאתם?

שעות שינה בדבשת כבר יש לכם…?

לאמא ואבא כבר אמרתם להכין את השכנים?

מהרופא משפחה כבר בקשתם כדורי הרגעה?

 

אם לא, אז כדאי שתזדרזו!!

שלא יבוא לכם בהפתעה…

 

 

וכדי שקצת תתחילו להבין במה מדובר ולא תהיו יותר מידי מופתעים,

צילמנו במיוחד בשבילכם כמה תמונות מאחורי הקלעים…

 

בבקשה

 

 

קבלו את קבוצת הבנות !

 

 

קבלו קבוצת הבנים

 

וקבלו גם הצצה אל הבמאי יואב אליצור מאחורי הקלעים… 

 

 

 

 

  

שעשועון הילדים של השנה! 

 

 

 

 

 

 

97 תגובות

  1. חח
    חח רואים אותי כאן אני בקבוצת האדומות באמצע אני עם קוקו ויש לי שיער חום:) אני לא מגלה מה יהיה בתוכנית אבל אני רק אומרת שזה יהיה ממש מעניין וממש ש!!ה לראות כבר צילמנו הכל חוץ מהגמר וחצי הגמר:)

  2. אני השתתפתי ב'ידעתי' אז אני יודעת
    תסתכלו עשינו דרך ארוכה עד לתוכנית! קודם כל שלחנו את השאלון ששלחו אותו 1000 ילדים ומתוכם 200 בערך התקבלו לשלב הראשון של האודישנים! השלב הראשון של האודישנים היה חידון קצרצר בכתב ועוד ר-י-א-י-ו-ן מצולם!! נראה לי שאת הראיונות הם יעלו לאתר. אחר כך מתוך ה- 200 שהגיעו לשלב הראשון של האודישנים ר-ק 27 בנות התקבלו לשלב ה- 2 של האודישנים ו- 27 בנים. בשלב השני של האודישנים היה 3 שלבים. השלב הראשון: חידון בכתב, השלב השני: חילקו אותנו ל-4 קבוצות כל אחת קיבלה פתק עם מספר ונגיד אם היא קיבלה מספר 3 היא בקבוצה 3 אז בקבוצות הכניסו אותנו לאולפן.. והיינו צריכים לשחק הרוח נושבת ועורך דין תוך כדי שהם מצלמים אותנו! ואז כל אחת הייתה צריכה לספר בדיחה וכשכל הקבוצות גמרו לעשות את זה הגיע שלב 3-ריאיון פרטי מצולם באולפן! שאלו אותנו שאלות עלינו וכל מיני דברים (אני לא רוצה שיכעסו עלי שגיליתי לכולם את מה שיהיה בתוכנית אבל זה רק תקציר כזה..) ומתוך ה- 27 בנות נבחרו 10 בנות ל-ת-ו-כ-נ-י-ת!! אני הייתי אחת מהן רואים אותי בתמונה של קבוצת הבנות אבל לא משנה חח ובכל תוכנית יש נושא-שם של מקום אז השלב הראשון הוא-שלב המשימה!! יש משימה לעשות כל פעם משהו אחר אתם כבר תראו!! השלב השני-שלב הטריוויה-טריוויה! השלב השלישי-אישיות-יראו סירטון קצר ובו רמזים ואז יהיו שאלות על הדמות…! מקווה שיהיו המוןןן צופים ב'ידעתי'ושתהינו! למרות שעוד לא יצאה התוכנית לערוץ אבל כבר עשינו את כל התוכניות שבוע שעבר ונשאר רק את חצי הגמר והגמר שהם בפורים-פסח!! צפייה מהנה! שירה

  3. ל'יכסכוש המלכה'!!!
    לדעתי זה בכלל לא כמו סוכני המדע! אני לא השתתפתי בזה, אבל נראה לי שזה בכלל דומה ל'המחנה' שהיה בקיץ תשע'ב… אבל מה זה משנה?! כשהם יוציאו נראה!!! נראה לי שזה הולך להיות די משעשע… [אשמח שתחזירי לי תשובה!]… ~בברכה~ הלל;)

  4. לאחרונה בצד שמאל בקבוצה של הבנות…
    האחרונה בצד שמאל בקבוצה של הבנות, את ממש מוכרת לי! יש מצב שהיית ב'מחנה' בגמר של הבנות בחופש תשע'ב ואת גרה בחשמונאים??? את ממש מוכרת לי!!! 🙂 ממני, חסוי'ה. ;););););)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture