למה לא כל יום שבת

עונה 6 >
פרק 99 >

למה לא כל יום שבת

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

סעודת החלומות

לפרק הבא>>



לא קיימים פרקים נוספים

126 תגובות

  1. אז למה לא כל יום שבת
    איזה סרט פצצה באמת כבר התחלתי להתגעגע לסרטים שלכם נ.ב הייתם שרים בין כל השירים את השיר של חנלה בשמלת השבת לקראת הסוך זה היה פצצה אבל לא נורא בסדר.

  2. הפרקים ה100ממים
    לערוץ מאיר לילדים כל הכבוד על התוכניות אתם עושים את הסרטים הכי יפים בעולם !!! אין עליכם וגם הסרטים שלכם ממש יפים וגם הסרט הזה ממש יפה אבל אתם יכולים בבקשה בבקשה לעשות עוד פרקים (גם השאר יפים שלא תבינו לא נכון פשוט אסי וטוביה (וגם עלילות ארץ גושן) הם הסדרות הכי יפות) תודה תמשיכו סדרות וסרטים מענינים ויפים (וגם תודה על כל הסרטים שעשיתם עד העכשיו) המעריצה מספר 1

  3. תגובה
    שלום אפרת. תתחברי בבקשה עם שם המשתמש והסיסמה. אם לאחר שהתחברת עדין לא עובד לך – אז בבקשה תצרי קשר עם המחלקה הטכנית שלנו דרך כפצתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר.

  4. תגובה
    אסי הזה תמים! סתם סתם חולה עליו אין כמוהו בכל העולם! אסי הוא אחד השחקנים הטובים ביותר ביותר בערוץ מאיר אגב הילד של אסי הציג בפרק 7 הגיבו של כולם איזה חמוד הוא והוא דומה לאסי בול! אני לא יודעת מי שחקן יותר טוב אסי האלוף שבאלופים או אבישי שיתרית המלך זה ממש כשה להחליט כי שתהים שחקנים אלופים של ערוץ מאיר חולה עליכם תמשיכו לאוציה סרטים יפים של ערוץ מאיר אין כמוכם!

  5. תגובה
    רק להזכיר אם השבת אף פעם לא יוצאת רק אז היא גם נכנסת רק פעם אחת אז הקבלת שבת שהם התחילו לשיר אחרי הפעם הראשונה שהנרות חזרו אינו נכון כי זה'קבלת שבת' פשוטו כמשמעו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture