פרק 17 – שלום וכן להתראות – פרק סיום העונה

עונה 8 >
פרק 17 >

פרק 17 – שלום וכן להתראות – פרק סיום העונה

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 16 – מבצע טוביה

לפרק הבא>>

אסי טוביה וחברים – פרק הפספוסים

438 תגובות

  1. אין מיליםםםםםםםםםםםם
    אסי אתה מציג תותתח בטרוף יש לך את זה ובגדול…טוביה גם אתה מציג מושלם כל הכבוד אני התחלתי לבכות באמצע הסרט זה מרגש בטרוף… כל הכבוד!!!

  2. פרק יפהההה!!!!
    יוווו פרק מווושלם טילים!!! אין על ערוץ מאיר בעולם!!!! פרק מרגש ברמות!!! אילה, זה הפרק האחרון? כי זה נראה ככה כי מה יעשו בלי טוביה?! סתם!!! ואי פשוט פרקים מושלמים ברמות מטורפות!!!

  3. .
    סרט 100מם ולכל השואלים טוביה לא טס כתוב את זה למעלה וגם אילה – עורכת תוכן כתבה את זה איזה 5 פעמיים… וכן זאת גם העונה האחרונה עכשיו נגמרה זה היה הפרק האחרון ועכשיו לשאלה שלנו לאילה – עורכת תוכן מתי יוצא עונה חדשה של מעמול ועלילות ארץ גושן? תודה!

  4. איך לאסי לא ירדו דמעות?! לי רק מלראות את הסרט ירדו דמעות זה היה מרגש ועצוב. אבל בעז
    איך לאסי לא ירדו דמעות?! לי רק מלראות את הסרט ירדו דמעות זה היה מרגש ועצוב.

  5. דיייייי איזה חמווווווד אסיייייייייייי…!!!!!
    איזה חמוד אסי שהוא בוכה כשהוא רואה את הקליפ, וכשהוא נפרד מטוביה!!! רציתי להיות שם במקום עופר ומתי ולחבק אותו…..??

  6. תשובה
    נכון הוא לא טס באמיתי, אבל כדי שזה יראה אמיתי נראה לי שלא יראו אותו בפרקים הבאים. דרך אגב אתמול בערב הסתכלתי בערוץ ופתאום צץ לי הודעה לגבי הכל-בחסד. איילה-עורכת תוכן, איך אני נכנס לזה שוב?.

  7. לא משנה
    לאבא של אסי לא קוראים יוסף בכלל לפני כמה ימים ראיתי את המודעה שהוא נפטר יש לו שתי שמות אני לא זוכר. מי שגר בקרית אתא שירשום לי בבקשה אולי אני יצור איתוה קשר תודה והמשך עשייה והצלחה ערוץ מאיר האלופים תודה רבה!

  8. תכלס, אין על שליחעס!!!
    נו מה נראה לכם בחבד? יוצאים לשליחות בכל העולם, ואח שלי נגיד טס עם המשפחה שלו, עד שיבוא המשיח! וזה באמת מסירות נפש לטוס ולגור שם!! (לא לחצי שנה, ובמיוחד שהארץ הזאת פרימיטיבית… עוד יש סוס ועגלה..)

  9. עעעע
    היוש דבר ראשון אני גם צרפתיה וזה ממש לא יפה שאיך שאתם מזלזלים על צרפת!! אני צרפתיה וצרפת זה הארץ הכי יפה והכי שווה!!!! ואני הכי מקווה בעולם שכבר בפרק הבא הוא יציג… הלוואי…. זה מזכיר לי את הסיפור עם נחשון בעלילות ארץ גושן…. עצוב…. מי מסכים איתי?

  10. לאיילת הדס ורוני
    מה נחשון עזב את עלילות ארץ גושן? לתמיד? לא נראה לי… נראה לי רק לעונה אחת… ובעונה הבאה הוא יחזור… אין מצב שהוא יעזוב!!!! וגם לא הודיעו או משהו. ונ.ב. לאילה- עורכת התוכן: השנה יהיה עוד פעם מה שהיה לפני שנתיים בחופש שבאנו לערוץ וראינו סרט לפני שהוא יצא, והצטלמנו בחדר הירוק, ובאו שחקנים…. קיצר יהיה? ואם את לא שמעת משהו על זה אז אולי תנסי להוביל אותם לרעיון…. פליז היה ממש כיף בפעם בקודמת תודה רבה!! (תענו לי על כל השאלות, טוב?)

  11. טוביה (לא) טס
    הסרט הזה אחד העצובים והמרגשים שראיתי. ממש בכיתי וחברות שלי נחנקו עלי לפחות יש פה עוד כאלה שבכו ואני לא היחידה… תכל'ס זה רק בגלל שהם לא באמת יודעות מה זה 'ערוץ מאיר' אני מכירה את האתר הזה עוד כשהוא היה חינמי והיה רק את הרב לוי סודרי. אני תמיד אומרת לחברות שלי שבכל שנה שאני גדלתי האתר גדל (גם בגיל) ברמה, בהשקעה, בתוכן ,בסדרות, בשחקנים, בתפאורות, בצוות ובמיוחדות הנדירה שלו!!!! בקיצור, אין על 'ערוץ מאיר בעולם'!!!!!!!!!!!!!!!1 נ.ב. לאילה- עורכת התוכן: פעם היה פורום והיינו מתכתבות שם (בעיקר בחופשים….) מלא למה הפסיקו אותו?

  12. ב
    שלום אלעזר יעקב. ניתן למצוא את המודעה ב'חכמולוגי'. לאחר שתלחץ על חכמולוגי בתפריט, תחפש את הסמל של 'הכל בחסד'. לחיצה עליו תוביל אותך למודעה. בהצלחה!

  13. ש
    שלום מוישי. זהו הפרק האחרון לעונה של אסי טוביה וחברים. אבל טוביה ימשיך להופיע בערוץ- כבר בשבוע הבא בפרק הפיספוסים וכן בעונה החדשה של עלילות ארץ גושן. שווה לחכות!

  14. ה
    הפרק הזה הוא הפרק האחרון לעונה. ביום ראשון הקרוב יעלה פרק פספוסים, ולאחריו ספיישל מיוחד, ולאחר מכן העונה החדשה של עליולת ארץ גושן! שווה לחכות ולצפות!

  15. בגס
    שלום מאית. העונה הנוכחית של 'אסי טוביה וחברים ' הסתיימה. זה היה הפרק האחרון. אבל, טוביה ימשיך להופיע בסרטים אחרים. ביום ראשון הקרוב יעלה פרק פספוסים (בהשתתפות טוביה) ושבוע לחאחר מכן ספיישל מיוחד לכבוד אדר. שווה לחכות!

  16. ש
    שלום אביגיל. כן, העונה הזו מסתיימת ככה.. באמת עצוב, אבל טוביה נוסע למטרה חשובה. (במציאות טוביה לא טס, והוא נשאר איתנו בערוץ ויופיע בסרטים אחרים).

  17. ש
    שלום אמונה ורננה. כן זה הפרק האחרון לעונה. אבל במציאות טוביה לא טס, והוא נשאר איתנו בערוץ! ויופיע שוב כבר ביום ראשון בפרק הפספוסים. שוה לחכות!

  18. עורכת
    לאילה עורכת תוכן – איך יש לך סבלנות לכתוב חמשת אלפים פעם את המשפט 'אל דאגה טוביה לא באמת טס הוא ימשיך להופיע בסרטים הבאים בשבוע הבא פרק פספוסים ושפייסל מיוחד שווה לצפות'

  19. פרק מושלם!!!!!!
    פרק מושלם!!!!!! תאמינו לי, מרגש כ"כ שאני בכיתי כשאסי נפרד מטוביה. ועכשיו אני מרחמת על אילה העורכת שעונה את אותה תשובה (עם קצת שינויים..) 100 פעמים אז ככה: טוביה לא טס באמת, זה רק בסרט והוא גם יופיע בסרט ספיישל ובפספוסים שיהיו בשבועות הקרובים ועונה חדשה של עלילות ארץ גושן תצא לקראת ראש חודש ניסן…שווה לחכות! (עכשיו צריך פה סמיילי קורץ אבל אין אז תדמיינו..) מקווה שעזרתי..

  20. איילה
    היי איילה אנחנו מנויים לערוץ והפרקים לא עובדים אנחנו מחוברים ויש את השם שלנו למעלה והפרק לא עולה באתר הקודם היה כפתור 'שאם אתה לא מצליך לראות לחץ כאן' ואין את זה פה מה עושים?

  21. ילדי גן החיות דחוף
    יואו אתר ערוץ מאיר אתם חייבים את ילדי גן החיות להוציא עוד עונה זה הסדרה הכי יפה ומרגשת על באמת פליז למה לא מוצאים עוד איך הייתי אוהב את זה ונראה לי הרבה מאוד ילדים מסכמים איתי בגלל שאין עונה חדשה אני חוזר על פרקים שראיתי גבר כמויות פעם אז בבקשה תנסו להוציא את ילדי גן החיות בבקשה

  22. ש
    שלום וברכה. אם הבעיה עדין קיימת, בבקשה תפני לצוות הטכני שלנו דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר, ושם תכתבי לנו בדיוק מה הבעיה ותבחרי באפשרות של 'מחלקה טכנית'. תודה.

  23. ש
    שלום הודיה. גם דברים טובים לפעמים נגמרים.. ב'ה טוביה יהיה בעונה הבאה. בינתיים, הנה חלק מלוח השידורים הקרוב: ביום ראשון הקרוב יעלה פרק פספוסים של 'אסי וטוביה'. שבוע לאחר מכן (ביום ראשון), יעלה פרק ספיישל מיוחד מאוד של הכל בחסד. שבוע לאחר מכן- יעלה הפרק השני של הספיישל, ושבוע לאחר מכן כבר מתחילה העונה החדשה של 'עלילות ארץ גושן'! צפייה מהנה!

  24. ש
    שלום שני. ביקשתי מהצוות הטכני שלנו שיבדוק מה הבעיה. באופן כללי, אם ניתן לפנות אלינו במקרה של בעיות דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר, ושם לכתוב בדיוק מה הבעיה ולבחור באפשרות של 'המחלקה הטכנית'.

  25. כעגכע
    שווה לי לעשות מנוי לערוץ? לפי התגובות . והתקצירים והשמות של הסדרות זה נשמע מעניין!!!!!! כי יש לי חברה שהיא מנויה וכל פעם שהייתי באה אליה הינו רואות כמה פרקים שיכולנו להספיק בזמן המוקצב לנו… בקיצור אני מכירה פחות או יותר את הערוץ … האם שווה לי?????? תענו לי פליז..!!!!!!!

  26. איזה מהמם…
    זה פרק מושלם ומהמם שאסי בכה בכיתי יחד איתו… ושהוא רץ אחרי המונית נקרע לי הלב. אני שמחה שזה לא במציאות כי אם כן זה היה עצוב נורא… תודה על הפרק המושלם אהבתי אותו מאוד!

  27. תגובה
    לא כל כך אהבתי את הפרק הזה זה בכלל לא מצחיק תנסו לעלות את הרמה של הפרק שיהיה יותר כיף לצפות ולהנות ממנו אני לא אומרת לכם סתם מניסיון

  28. תגובה
    שלום וברכה. הפרק פתוח לצפייה רק למנויים. נשמח מאוד שתשקול ביחד עם ההורים לעשות מנוי, ואז יפתחו לך הפרק הזה וגם המון פרקים נוספים לצפייה.

  29. תגובה
    שלום. הפרק הראשון בכל תוכנית שלנו פתוח לצפייה חינמית גם למי שאין לו מנוי, אך מאות הפרקים שנמצאים באתר פתוחים לצפייה רק למי שמנוי. נשמח שתדבר עם ההורים ותשקלו לעשות מנוי. לפרטים אפשר ליצור איתנו קשר: טלפון 02-6461323 שלוחה 1 או 2 moked@meirkids.co.il

  30. תגובה
    שלום וברכה. בשלב זה אין תכנון לעשות עונה נוספת של אסי וטוביה בעיר דוד. אבל זו היתה אחת מהסדרות שנהנו מאוד להפיק, לכן אנו לא שוללים לגבי העתיד, אבל כרגע אין תכנון בנושא.

  31. תגובה
    וואי פשוט מרגש!!! אני על הפעם הראשונה שראיתי את הסרט היו לי דמעות, וגם מישל הזה מצחיק עם העברית שלו כל הכבוד לערוץ מאיר לילדים האתר הכי טוב שקיים!!! קללללללללללללללל!!

  32. תגובה
    שלום מיכאל. לא מתוכננת הפקה נוספת של 'ילדי גן החיות'. כרגע משודרות באתר התוכניות 'הכל בחxד' (פרק חדש בכל יום ראשון) ו 'פרשיהו' (פרק חדש בכל יום רביעי). בנוסף, ניתן לצפות ולהנות מאלפי הפרקים שקיימים בעמוד ה'סדרות'. צפייה נעימה.

  33. תגובה
    לפני חצי שנה אני עברתי לאמריקה וזה באמת היה לי קשה להפרד מכולם! אז אני בערך מבינה מה טוביה כביכול 'הרגיש' חוץ מזה חברות שלי עשו לי מסיבה וזה פשוט מחמם את הלב

  34. תגובה
    אני בכיתי זה היה מושלם בטרוף לערוץ מאיר ההם בבקשה אתם יכולים לעשות עוד פרקים כאלה מרגשים בסדרה ( אפילו שאני יכולה לבכות מזה לא אכפת לי ) אוהבת אותכם

  35. תגובה
    הי ערוץ מאיר רציתי לומר שזה הסרט הכי יפה שהוצאתם אני כבר בת 17 וראיתי את הפרק הזה כבר מלא פעמים וכל פעם יורדות לי דמעות וזה מרגש מחדש אז תודה רבההההההההה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture