אסי טוביה וחברים – פרק 8 – מורה מחליף

עונה 8 >
פרק 8 >

אסי טוביה וחברים – פרק 8 – מורה מחליף

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

אסי טוביה וחברים פרק 7 – גיבור של כולם

לפרק הבא>>

אסי טוביה וחברים – פרק 9- תרנגול בר מזל

220 תגובות

  1. היייי אלוףףףף היה מהמם!! איזה מצחיקים אתם אני גם ממש אוהבת לעשות דברים מצחיקים כאלו כמו אסי!!
    הייי אלוף היה מהמם!! איזה מצחיקים אתם אני גם ממש אוהבת לעשות דברים מצחיקים כאלו כמו אסי!!

  2. יי
    שלום שירה. תנסי לשנות את האיכות דרך גלגל ההגדרות: אם תשימי את העכבר מעל הוידאו ואז תעצרי את הוידאו, את תראי שמופיעה שורה. בשורה שמופיעה, תלחצי על הסמל שנראה כמו גלגל- הסמל שנמצא ליד הסמל של 'להגדיל'. לאחר מכן תבחרי במספר יותר קטן מהמספר שמסומן עכשיו. לאחר שעשית זאת, תלחצי 'פליי' והפרק אמור לעבוד בלי להתקע. אם עדין נתקע לך, בבקשה תצרי עם המחלקה הטכנית שלנו קשר דרך כפתור 'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר.

  3. תודה לכולם
    אנחנו חדשים כי אח שלי רועי בן 9 רצה ערוץ הילדים ובטעות לחץ 'ערוץ מאיר לילדים' וזה נפתח אז ראינו את זה וזה ניראה יפה. תוכלו בבקשה לכתוב לנו איזה סדרות יפות יש פה כדי שנוכל ליראות? תודה, ויש פה סדרות שיענינו את אחים שלי בני 13/14/15? נב'יש פה מקום שאפשר סתם להתכתב בו? נישמח אם תענו לנו. תודה רבה רבה. איילת, אסף, אביעד, נעם, ליאן, הדס, שיי, רועי, ורוני

  4. לאילת
    אילת, בכללי בשביל לראות פה סרטים צריכים מנוי ורק חלק סרטים אפשר לראות בלי מנוי… אבל אם יש לכם אז אסי וטוביה מעניין בטירוף גם עלילות ארץ גושן ונידת החולמות וגם הכל בחסד…. בהצלחה!

  5. עג
    שלום הדס. כדי שנוכל לעזור לך להתחבר, בבקשה תכתבי לי בתגובות את מספר הטלפון של הבית שלך ואת שם משפחתך. לאחר שתכתבי לנו נוכל לעזור לך להתחבר מחדש. תודה.

  6. תגובה
    איילת שמעי אנחנו 3 ילדים גדולים בגלאים 12 13 15 ואת כולנו ערוץ מאיר מענין מאד אבל את צריכה מנוי והסדרות האובות עליי ועל כל משפחתי הם עלילות ארץ גושן אסי וטוביה נידת החלומות הסוד של ירושלים אסי וטוביה בעיר דויד הכל בחסד מעמול ארץ ושמים יעדתי ילדי גן החיות אסי טוביה ופולקע מעשה שהיה ותלמוד ישראלי (רשמתי כמעט את כל התוכניות מרב שאני אוהבת את ערוץ מאיר ומרוב שעמום(; )

  7. תגובה
    סרט מגניב, מצחיק ומלא הומור. הכל בזכות אסי האלוף!——– תחשבו על זה שאם היה קורונה (אני מדברת על הקטע של המזגן) פשוט כל אחד היה מדליק (או לא) בחדר שלו את המזגן על המעלות שהוא אוהב, הרי- קור לא עובר במסך. אז מהבחינה הזאת הכי טוב זום! מנפלאות הקורונה.. ערוץ מאיר פליז תעלו את התגובה אפילו שהסרט ישן. תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture