הכל בחסד עונה 3 פרק 5 – ידידים בדרכים א

עונה 3 >
פרק 5 >

הכל בחסד עונה 3 פרק 5 – ידידים בדרכים א

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הכל בחסד עונה 3 פרק 4 – למען חיות הבר חלק ב

לפרק הבא>>

הכל בחסד עונה 3 פרק 6 – ידידים בדרכים ב

71 תגובות

  1. תגובה
    לאילה עורכת תוכן: 1.האם כל חומש בראשית הולך לצאת בפרשיהו או עד פרשה מסוימת? 2.ואם יש עוד הרבה זמן עד שיסתיים העונה (מקץ בערך…)כי זו העונה מאוד חמודה. סליחה אם אני משגעת , ותודה מראש!!!

  2. תגובה
    שלום שירה. הרבה ילדים שלחו בקשות, ולכן יצא שמספר ילדים שלחו בקשות לתרום לאותה עמותה, והיינו צריכים לבחור רק זוג אחד לכל עמותה, ולפעמים שני זוגות.

  3. תגובה
    שאלה לי אל השולטים בסרטי הערוץ (בלי קשר לסרטון הזה) מישהו זוכר איך קוראים לסרט שאבא של מתי ודוד שלו (אח של אבא שלו) רבים ומתי רוצה להשלים בניהם לכן פולקע מכין שיקוי מתי שותה את השיקוי ונרדם, אז טוביה מזמין רופא ומבקש בכוונה את דוד של מתי, וכשהוא מגיע גם אביו מגיע, ואז הם משלימים. בזכות המפגש. משהוא זוכר את שם הסרט ?

  4. תגובה
    לאילה עורכת תוכן שלום רב! רציתי לשאול למה לא יוצאים פרקים חדשים של עונות אחרות כמו:עלילות ארץ גושן, אסי וטוביה(לפעמיים גם פרשיהו לא עולה במחשב) בתודה שירה המלכה!

  5. תגובה
    לאילה בקשר לשירה עמר נראה לי שהיא טעתה כי ככה זה נשמע שהוא אומר 'מצוין סימתם סיבוב ראשון ויש לכם טעות אחת וגלגל אחד ' הוא מתכוון שנשאר להם וזה נשמע כאילו הם השתמשו בזה (דקה 15:13)

  6. תגובה
    שלוווום מה הסיפור שהם עושים חלק 2 [אימוגי של ילדה עם כאפה בפנים] סרט של 10 דקות… קיצר ומתי יוצא עלילות ארץ גושן או אסי וטוביה? אלו הסרטים שאני הכי אוהבת

  7. תגובה
    שלום שירה. אנו מגוונים בסדרות, ובכל תקופה משדרים סדרות אחרות. כרגע משודרות באתר הסדרות 'הכל בחסד' ו'פרשיהו'. אם את לא מצליחה להפעיל את פרקי 'פרשיהו' אז בבקשה תצרי קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר.

  8. תגובה
    לערוץ מאיר, אני רוצה לומר שזה ממש לא יפה שנתנו להם משימה ממש קשה, וגם כל הזמן הילדה אמרה שזה קשה לדחוף את האוטו וזה יכול לעשות להם נזק בגב… אני מקווה שלא יהיו עוד הרבה משימות שיכולות להזיק לילדים… חוץ מזה ממש תודה על כול ההשקעה ועל כל הסדרות היפות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture