הכל בחסד עונה 3 פרק 3 – למען חיות הבר א

עונה 3 >
פרק 3 >

הכל בחסד עונה 3 פרק 3 – למען חיות הבר א

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הכל בחסד עונה 3 פרק 2 – גמח טיולים ב

לפרק הבא>>

הכל בחסד עונה 3 פרק 4 – למען חיות הבר חלק ב

93 תגובות

  1. תגובה
    שלום אלישיב. בפרק עצמו אין בעיה בשמע. אבל אתה מוזמן בשמחה ליצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית שלנו שישמח לעזור. ניתן ליצור איתם קשר דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר. תודה

  2. תגובה
    לאילה עורכת התוכן ראשית אני חיבת לצין שת מהממת שאת עונה לכולם על השאלות זה לא מובן מעליו אני מאוד מקווה שאת תעני לי אבל חיבת להגיד לך זה ערוץ מאוד דתי וחבל שמשלבים כאן דברים שקצת פחות מתאימים לערוץ כגון פיסבוק ואינטגרם…. חושבת לעתיד שבעריכה לפעמים במצבים כאלה להוריד בעריכה ולעשות את זה בסוף בפרק האחרון של נפל בעריכה כמו במשחק ביתי אני מאוד מקווה שתגיבי לי מבינה מאוד אם לא תוכלי . תודה רבה על הערוץ החם הזה הדתיות שבה לכל מי שנמצא חלק מהארגון הנפלא הזה אתם מלאכים משמים הקדוש ברוך הוא יברך אותכם בכל מתנות עולם ומתי בדיוק יעלה עלילות ארץ גושן או סוג של תןכנית אחרת ועד מתי פרשיהו ממשיך עד לסוף כל הפרשות אילה תודה רבה על הכלללל

  3. תגובה
    שלום ליבי. תודה! לגבי פייסבוק ואינסטגרם – הערוץ לא מעודד שימוש ברשתות חברתיות אלו, אבל יחד עם זאת עסקים משתמשים בהם ככלי לשיווק ופרסום העסק, וככלי ליצירת קשר עם הלקוחות. כך שזה כלי שניתן להשתמש בו לחיוב ולהעברת מסרים חיוביים. לגבי עלילות ארץ גושן – ב'ה אנו נפיק עונה חדשה בהמשך השנה. כשנתקרב למועד עלייתה לאתר – אנו נודיע זאת ב'לוח השידורים וההודעות'. לגבי 'פרשיהו' – בשלב זה לא יצאו פרקים על כל הפרשות. כשנתקרב לסיום העונה – אנו נודיע על כך, אך יש עוד זמן. כל טוב ותודה על המילים המשמחות!

  4. תגובה
    שלום אליה. אנו בהחלט מתכננים להפיק בעתיד עונה נוספת של אסי טוביה וחברים, אך מכיוון שרק עכשיו התסיימה העונה החדשה, יקח עוד הרבה זמן עד שנפיק את העונה הבאה.

  5. תגובה
    שלום חני. ניתן להגיע לבדיחות באמצעות לחיצה על 'הוסף בדיחה' שפולקע אומר בתחתית כל עמוד בערוץ לדוגמא אם תרדי עכשיו עד לסוף העמוד הזה – תראי את פולקע קופץ ושם תלחצי על 'הוסיפו בדיחה'.

  6. תגובה
    זה לא עובד **תשובת מערכת האתר ואילה – בבקשה לחצו על 'ריענון' ואז נסו שוב. ניתן גם ללחוץ על הכפתור האדום שמופיע ולראות דרכו אם עדיין לא עובד לכם – יש ליצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture