אסי טוביה וחברים 2019 פרק 11 – סנדוויץ לשימי

עונה 9 >
פרק 11 >

אסי טוביה וחברים 2019 פרק 11 – סנדוויץ לשימי

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

אסי טוביה וחברים 2019 פרק 10 – צריף קטן ומדליק

לפרק הבא>>

אסי טוביה וחברים 2019 פרק 12 – מועצת התלמידים שלך ובשבילך

226 תגובות

  1. תגובה
    עד זה השימי המגעיל הזה זה פשוט הדבר הכי מעצבן שראיתי או ששמעתי אי פעם הוא אפילו יותר מעצבן מהילדה הכי מעצבנת בכיתה שלי ואגב מתי כבר יצא החידון הזה שאסי מתחרה בו נגד גדי מימעמול אני מחכה לזה כבר שבועיים או יותר!!!!! מי שמסכים איתי בהכל שיכתוב לי בתגובות ואגב אין כמוכם ערוץ מאיר לילדים!!!!!!!!!!!

  2. תגובה
    לאילה היה איזה פרק אחד שאני לא זוכרת איך קוראים לו אבל היה מסופר שפולקע ניסה להיות בן אדם ושיחק כדור רגל משהו כזה אני לא ממש זוכרת את יכולה לומר לי את השם של הסרט?

  3. תגובה
    כשאנו מחפשים ניצבים- אנחנו מודיעים על כך ב'לוח השידורים וההודעות' ונציג מצוות הפקה עובד על כל הבקשות ובוחר לפי הדרישות השונות שעולות מהסצנות (למשל גיל מסויים, ימים שיכולים לבוא ועוד ).

  4. תגובה
    עכשיו זה כבר שנת תשפא ןעדיין לא יצא עלילות ארץ גושן? זה בגלל מה המצב או בגלל הקורונה? לאילה עורכת תוכן בבקשה תעני לי כי כולם חולים על עלילות ארץ גושן פליז!!!

  5. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  6. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture