אדון הסליחות – פרק 1

עונה 1 >
פרק 1 >

אדון הסליחות – פרק 1

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם



לא קיימים פרקים קודמים

לפרק הבא>>

אדון הסליחות פרק 2

116 תגובות

  1. תגובה
    פרק נחמד אבל מבאס שהוא קצר… לאילה עורכת התוכן פרסמתם שהיום יהיה קישוט לעיפרון ואני לא מוצאת את כל הדברים שאתם מפרסמים בסגנון הזה כתבתי גם בתיבת החיפוש ולא מצאתי אשמח אם תחזירי לי תשובה במהירות נ.ב תודה על הסדרות החדשות שלכם!

  2. תגובה
    כמו שתוכלי לראות, ההודעות כן נשלחות. אך כפי שכתוב מיד לאחר השליחה – לוקח זמן עד שהן מתפרסמות. (מרבית התגובות מתפרסמות בדרך כלל יום לאחר שנכתבו, אך יש תגובות שלא מתפרסמות כלל (למשל במקרים בהן התגובה מכילה תוכן שאינו מתאים לאתר)).

  3. תגובה
    שלום אורטל. תלחצי בתפריט על 'חכמולוגי' ואז תוכלי לראות את זה. אםאת עדין לא מוצאת – בבקשה תכתבי לנו על כך דרך כפתור ה'צור קשר' ונשלח לך קישור. תודה!

  4. תגובה
    שלום הודיה. כי הרבה פעמים מספר ילדים צופים במקביל, והם לא יודעים שהם לא הראשונים, וחושבים בטעות ש 'אם אין תגובות זה אומר שאני ראשון/ה' אבל בפועל יש המון ילדים שצופים ואחר כך כותבים תגובה 'אני ראשון/ה' וכך נוצר מצב שאפשר לראות תגובת 'אני ראשון/ה' אחרי הרבה תגובות.

  5. תגובה
    סרט יפהה מהממםם דרך אגב : עכשיו זה אלול עוד מעט יום הכיפורים וצריך להתחזק יותר השנה! זה נועה המהממת ואני מאחלת שנה טובה ומתוקה לערוץ מאיר שיעשו עוד מלא סרטים שנה טובה ומתוקה!!!

  6. תגובה
    אז כן יהיה עלילות ארץ גושן?????(זה סמיילים עם כוכבים בעניים) **תשובת מערכת האתר – בשלב זה עדיין לא ידוע, במידה ויהיה עדכון בעניין אז נודיע על כך באתר**

  7. תגובה
    לאילה עורכת תוכן שאלה דחופה בטירוף אשמח לתשובה מהר. למה מלא סרטים של אסי וטוביה ישנים אין בדף הסדרה ושאני מחפשת בגוגל יש ממלא אבל מלא סרטים שאין באתר וזה סרטים יפים חבל מחכה לתשובה הודיה **תשובת מערכת האתר ואילה – מסיבות שונות, יכול להיות שבעתיד הם יחזרו**

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture