הכל בחסד פרק 8 – משפחה אחת חלק ב

עונה 2 >
פרק 8 >

הכל בחסד פרק 8 – משפחה אחת חלק ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 7 – משפחה אחת חלק א

לפרק הבא>>

הכל בחסד פרק 9 – שמע חלק א

77 תגובות

  1. תגובה
    שלום נתנאל. הליהוקים לעונה הקרובה של 'הכל בחסד' הסתיימו, לכשיתחילו הליהוקים לעונה הבאה נעדכן באתר, ואז יהיה ניתן לשלוח לנו בקשה להשתתפות. (אך בחודשים הקרובים אנו עובדים על הפקות של סדרות אחרות, אז לא תיהיה עונה חדשה בחודשים הקורבים). תודה.

  2. תגובה
    שלום וברכה. בהמשך הוא יפתח ואז תוכל לראות, אבל באופן כללי: פרטים אישיים, אפשרות להוספת תמונה אישית, אפשרות צפיה בתכנים מומלצים עבורך ועוד!

  3. תגובה
    לאילה עוכת תוכן אני לא מבינה מה זה המשימות האלה של הדקירות האלה זה בכלל אמור להיות חסד יונתן אומר צאו לחסד וזה בכלל לא חסד יש עוד הרבה משימות שזה בכלל לא חסד אשמח אם תעני לי תשובה בהקשר לזה בתודה.רננה

  4. תגובה
    שלום רננה. הדיקור הסיני נחשב אמצעי טיפול קדום המתבסס על עקרונות סינים שונים. מטרת המשימה היתה לטפל אחת בשניה באמצעות הדיקור הסיני, בהדרכה ובהשגחה צמודה של מטפלת מוסמכת. אבל, ניקח את ההערתך לתשומת ליבנו עבור ההפקות הבאות. תודה.

  5. תגובה
    שלום רננה. הסרטים לא עובדים לך כי את לא מחוברת עם שם המשתמש והסיסמא. לאחר שתתחברי הסרטים אמורים לעבוד. אם הם לא עובדים לך אז הצוות הטכני שלנו יכול לעזור לך. ניתן ליצור איתם קשר דרך המייל support@meirkids.co.il או בטלפון 0732379874

  6. תגובה
    שלום טוהר. הערוץ בטלווזיה הופסק לפני כחצי שנה עקב סיבות שונות. לגבי הכרטיס האישי – זהו מרחב אישי עליו אנו עובדים. מכיוון שהוא עדין לא מוכן בצורה שבה רצינו – בינתיים הורדנו אותו מהאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture