פרק 14 – אורח לרגע

עונה 7 >
פרק 14 >

פרק 14 – אורח לרגע

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 13 – מאסטר שף חלק ב

לפרק הבא>>

פרק 15 – מישחין

166 תגובות

  1. תגובה
    שלום אפי. בדקתי והסיבה לכך היא שאתה לא מחובר. בבקשה תתחבר עם שם המשתמש והסיסמא. אם אין לך, נשמח מאוד שתשקול ביחד עם ההורים לעשות מנוי! המנוי יאפשר לך גישה לכל אלפי התכנים שבאתר!

  2. תגובה
    לאילה עורכת תוכן לא כול כך אבנתי שאמרת לאחר שתיגמר העונה של גושן , תתחיל התוכנית החדשה בהישתתפות בר / בת מיצווה! מה למי שיש בר הוא בת מיצווה יכול לישתתף? אשמח אם תסבירי לי !!!

  3. תגובה
    שלום חגית. לפני מספר חודשים פרסמנו שאנו מחפשים ילדים להשתתפות בתוכנית החדשה. ברוך ה' כבר נבחרו המשתתפים לתוכנית החדשה. המשתתפים הם ילדים בגילאי בר/בת מצווה, והתוכנית החדשה בהשתתפותם תעלה לאחר שהוענה של עלילות ארץ גושן תסתיים.

  4. תגובה
    לערוץ מאיר היקרים,  אני רוצה להודיע לכם על בעיה שיכול להיות שהיא אצלי אבל לפי הסימנים שאני רואה זה בעיה באתר שלכם ויכול להיות שזה קצת מפריע לילדים אחרים והאמת שגם קצת לי, אז ככה הבעיה היא שבסדרת עלילות ארץ גושן עונה 7 פרק 14 ששמו הוא 'אורח לרגע' בשיר הפתיחה יש מין כזה צלילים תקועים כאלה כאילו זה בדילי למרות שהפתיח עצמו עם החלקים שצרפתם מכל מיני פרקים זזים מעולה בלי שום סימנים של דילי אבל השמע עצמו לא הכי, אבל שלא תחשבו שהפרק עצמו בדילי אני פשוט מתכוונת שרק בשמע של הפתיח הוא נשמע לא משהו, ולכן כדאי קצת לשפר את הפרק(שתהיו בעניין שאני לא מתכוונת להטיף או להיכנס לכם לעריכות וזה אני רק אומרת שלפי דעתי זה קצת מפריע לא הרבה אבל קצת), ואם אתם שואלים איך אז אולי תחליפו את השמע לשמע של הפרקים הרגילים אם יש בעיה אני יכולה להקליט את זה ולשלוח ואז אתם תוכלו להקליט את זה ולשנות את השמע של הפרק (ואם אתם שואלים למה אתם תקליטו אחרי שאני אקליט ואשלח בגלל שאם אני אקליט זה בוודיאו מפני שאם אני מקליטה בלי זה מקליט לי את המקום שבו אני נמצאת ואם אני עושה בוודיאו אז זה מקליט לי רק את מה שיש לי במכשיר), שמחתי מאוד ליידע אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture