פרק 3 – זכרון מנחם חלק ב

עונה 2 >
פרק 3 >

פרק 3 – זכרון מנחם חלק ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הכל בחסד פרק 2 – זכרון מנחם חלק א

לפרק הבא>>

הכל בחסד פרק 4 – עמותת מתת רעות

140 תגובות

  1. תגובה
    יפה הפרק, נורא מרגש! תמשיכו לעשות עוד עונות, למרות שעכשיו אתם עסוקים בלכתוב עונה חדשה של אסי וטוביה אבל לא נורא בקיץ הבא תעשו עוד עונה של הכל בחסד

  2. תגובה
    עטרת היתה ככה ככה אח שלה היה תותח , אבל חוץ מזה בשאלות שניהם היו תותחים ולמה יונתן בכל הסדרה נוגע רק בבן ומקצבץ לו את הראש . ואני לא היתי נותנת לחברה שלי כי היא לא יודעת בכלל לספר בנות

  3. תגובה
    שלום ברכה. העונה הקודמת של אסי וטוביה הסתיימה. ממש לפני בשבועות האחרונים התחלנו בתהליך הכתיבה של העונה החדשה. תהליך ההפקה של הסדרה הוא תהליך ארוך, אך בסופו ב'ה תהיה עונה מושקעת ומגניבה! כשיתקרב מועד עליית העונה החדשה – אנו נודיע ונפרסם זאת באתר.

  4. תגובה
    שלום הללי. אנו בודקים את הבעיה. בבקשה תשלחי לנו צילום מסך של דף הבית של האתר למייל kids@meirkids.co.il כדי שנוכל לנסות להבין מה הבעיה. בינתיים, את יכולה להגיע ללוח השידורים דרך תחתית האתר – אם תרדי עד לסוף האתר, תראי את המילים 'לוח שידורים'. לחיצה על מילים אלו תוביל אותך ללוח השידורים. בהצלחה

  5. תגובה
    שלום רעיה. בקיץ הזה לא תצע עונה חדשה של מעמול , מכיוון שאנו עובדים עכשיו על הפקות של סדרות אחרות. בקיץ תהיה ב'ה תוכנית משימות חדשה בהשתתפות ילדי בר ובת מצווה!

  6. תגובה
    הקיץ לא תהיה עונה חדשה של מעמול, מכיוון שאנו עובדים עכשיו על הפקות של סדרות אחרות. בקיץ תהיה ב'ה תוכנית משימות חדשה בהשתתפות ילדי בר ובת מצווה!

  7. תגובה
    לערוץ מאיר לילדים ולכל הילדים שתורמים אל תתיחסו לכל מה שהילדים כותתבים הם סתם מקשקשים……אתם באמת אלופים אין עליכם!!!!!!!!!!!!!!!ולכל שאר הילדים זה ממש לא יפה כי מלא אנשים השקיעו המון ואתם אפילו לא יודעים עד כמה הם עשו בשבילכם וההוקרת תודה שלכם זה זה?

  8. תגובה
    בסבב השני כשנשאר רק דקה ורבה אז אין תשובה הנכונה. התשובה הנכונה היא: 13 כתוב ביהושע שבששת הימים הראשונים הקיפו פעם אחת=6 ועוד ביום השביעי 7 פעמים= 13!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture