פרק בונוס – שאלות ותשובות!

עונה 1 >
פרק 16 >

פרק בונוס – שאלות ותשובות!

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 15 – בחזרה לעתיד – פרק אחרון!

לפרק הבא>>

הסוד של ירושלים – פספוסים!

158 תגובות

  1. ואוווו!!!!!כנסו,אתם חייבים לקרוא!!!!
    נדיררר!!לייק!!! ראיתי ראשונה ת'פרק!!! תקשיבו,איזה צחוקים זה לראות את שמשון ואת חילקיהו בבגדים המקוריים שלהם,ובלי כל התפאורה שלהם!!שחקנים מעולים!! תקשיבו הייתה סדרה 100ממת!!! האפקטים,הקטעים הקומים,השחקנים(ואנחנו כבר נפרט על כל שחקן ושחקן..),התפאורות,הכלללל!!! אוקיי,אז ככה: אסי(השחקן הנדיר שלנו!!שמתחילת הקמת האתר הערצנו אותו ואת כושר המשחק שלו!!אנחנו מחקים אותך,ואת הקטע שלך עם הידיים ששיגעת את שמשון..חח…חחח…!!הורסס!!!) עופר(משחק נדירר!!נכנס לדמות בקלות,ושאתה ואסי ביחד,אתם גומרים!!) טוביה(שמיישר את אסי,שעושה לפעמים שטויות..חחח….חחח…) חילקיהו(משחק תותח!!יודע להציג פצצה!!) שמשון- וגברי הבריונים המצחיקים בטירוף!!(אנחנו כל היום מחקים טקסטים שלכם!!חחח…חחח…) יונתן מניידת החלומות(מצחיק והורס כמו תמיד!!תגיד,אתה ליצן רפואי או משהוא בסגנון,כי יש לך את זה ו-ב-ג-ד-ו-ל!!!!)(תוציאו עוד פרקים של ניידת החלומות!!!) השוטר שרדף אחרי חילקיהו(וגם משחק את שילה מילדי גן החיות..)(משחק הכי תותחח!!בכלל,ילדי גן החיות זו סדרה פצצה בפני עצמה,חבל שאתם לא מוציאים ומעלים לאתר עוד פרקים שלהם,סדרה תותחית,עם שחקנים תותחים!!)(דרך אגב,ראינו אותך(שילה) גם בפרסומת של כללית..חחח…חח..לייק!) תוציאו כבר את הסדרה של עלילות ארץ גושן החדשה!!! מתים לראות כבר את פפירוס ורעמסס הישנים,החדשים לא יודעים בכלל לשחק ולהציג,הישנים הבי פצצתיים!! רוצים את פרץ,חדגא,יוחנן,נחשון,(יעקב מרתון מחקה את השדרנית של ערוץ 2 בתנועות גוף שלה..חחח…חח…ישר קלטנו את זה…הורס!! (ולערוץ מאיר,תעלו ת'תגובה הזו,פליזזזז!!שרופים עליכם!!!) בייוש!!!!

  2. תודה רבה
    תודה רבה ממש יפה נהננו והינו מרותקים !! תודה גם מההורים, אשריכם.התוכנית והערוץ בכלל הם חלק ממהפכת תרבות מבורכת וזו ממש התחלה של גאולה. שתזכו להמשיך בעצמה,לייצר עוד תכנים משמעותיים ומעניניים ( גם לנוער!!) ונזכה כולנו לשמוע קול שופר של גאולה!!

  3. הסוד של ירושלים
    באסוש שהסדרה נגמרה זה היה שיא כיף להגיע הביתה כל יום ראשון ולדעת שיש לך פרק של ערוץ מאיר אבל ממש בא לי שימשיכו את הסדרה

  4. יפה
    יאו מדהים זה ממש מרגש ויפה ממש אהבתי הקטע עם חלקיהו על הספסל היה הכי מגניב אוו ממש ממש יפה אין לי מילים תודה לאסי עופר חלקיהו ההעורך טוביה מפיק ולאבישי ולכלם תודה ענקית זו היתה סדרה מהממת

  5. תגובה:)
    סדרה מהממת!! סדרה יפה עם הרבה מסר!! אסי כתב את הסדרה..? הוא לא כתוב בתסריטאים.. וואי הוא (אסי) דיבר ממש יפה במיוחד בסוף!! ערוץ מאיר יא תותחיםםם!! פליז תעלו פיספוסים!!

  6. ואווו מושלם!! תודה ערוץ מאיר התותחים
    ואוו תודה ערוץ מאיר!!! אני ממש אהבתי את הפרק הזה בימיוחד ואת כולם!! אתם ממש מדהימים!! אף פעם לא ידעתי שלחלקיהו קוראים ככה חשבתי שקוראים לו חזקיהו

  7. זה פשוט מושלמוש! פתחו מהר לפני שיסגר!!
    טוב יש לי כמה דברים להגיד..אז ככה.! א. רוני- הקטע שהכי הצחיק אותי בסידרה, ואני הכי זוכרת אותי צוחקת..זה כל הקטעים שבהם אסי עשה עם הבובות יד האלו..חחח..חח..זה היה קורעעעעעעעעעעעעעע רועי- הקטע שאני אהבתי והכי הצחיק אותי זה שמתי שעופר ואסי חיפשו את המשרת של העשיר..חח..חחח..[יונתן מנידת החלומות] אז שעופר כל הזמן אמר 'זה יציל את ירושלים' ואז אסי אמר לו בסוף: 'נו עופר תגון' חחחחחחחחחחח וואי וואי וואי אני עכשיו גם צוחק זה היה כזה קורעעעעעעע זה הצחיק אותי עד מוותתתתתתת.. אין אסי אתה תותחחחחחחחח אין עלייך בעולםםםםםם!! אגב גם בפרק הזה שדיברת זה היה חזק! לייק!! אהבנו מאד את הסדרה הזאת..באמת.. אפילו רועי, שהוא חוזר מהבית ספר..אז שאין תוכניות ' שמענינות אותו' אז הוא רואה במחשב הסוד של ירושלים..וככה גם אני ראיתי מידי פעם..עד שממש התחברנו לערוץ הזה..עד שאמא שלי חיברה אותנו לשם.קיצרר אז זה פשוט מושלםם 'בזכות רועי' כל הכיתה שלו ו ש ל י יודעים על הסידרה הזאת..אז כמה חברים מהכיתה אנחנו רואים את זה מידי פעם..אבל לא רק את זה..עלילות ארץ גושן למשל..ועוד דברים מפה.. אז נקצר בזה שזה פשוט היה הורססססס!!!!! והסדרה בכלל!הורסתתתת!!!אז אממ..מחכים לעוד פרקים חדשים מכל סידרה כלשהי..אז ילושששששש שלחו לנו תגובות..נשמח מאד..!טנקסססססססס תודה ענקית אם ניראה את זה באתר שלכם.. אז ביושששש לכולם ולילה טובבבב!

  8. מדהים!!!!!
    סידרה אלופה אין כמוכם. מה שהכי הצחיק אותי היה שאסי ועופר רבו ואסי צרח על עופר חחחחחח… בקיצור כל הקטעים שאסי ועופר רבו זה היה פשוט קורעעעעעע…. וגם שאסי שיגע לביריונים את השכל עם הגרבים חחחחח….ועוד כמה דברים מצחיקים,ואהבתי שעשיתם פרק מאחורי הקלעים זה היה מגניב לראות את כל השחקנים,בקיצור תודה על הכל,ואם אפשר שתעשו פספוסים אנחנו מאד נשמח.

  9. יווואאאווו אתם חיבים לפתוח זה מוששללםם!!!
    וואי. ערוץ מאיר אין עליכם!!!!!! אתם שחקנים מעולים!!!!! אהבתי מאד את הסדרה!!! סדרה מהממת! פשוט אין עליכם!! מאד מענין לראות את השחקנים באמיתי! (חלקיהו ושמשון נראים אחרת לגמרי!) אסי-אתה פשוט אללווףףף, מציג מדהים!!! השחקן הכי טוב בערוץ מאיר! שחקן מוכשר ביותר! עופר- מציג ממש יפה! עושה צחוקים ביחד עם אסי! קורעע! ויודע להציג מהמם! חלקיהו- מציג משגע בטירוף! נכנס לדמות שלו באופן יוצא מן הכלל! אין עליך!(נראה אחר מאאדד באמיתי!) פשוט מושלם! טוביה- שחקן טוב!!! מציג מאד יפה!! בעונה הזאת הצגת הכי יפה!! פשוט יפה! שמשון- מציג מהמם ברמות !! כל הזמן רק חיכיתי לקטעים של הביריונים!! הקטעים הכי יפים!!! אתה מציג מאלףףף ומצחיקקק!! יונתן- מציג מצחיק מאד!(פחות אהבתי את הקטעים של הפזילות) מציג מאד יפה וחמוד! מחכים לעוד עונות של נידת החלומות! גבריאל(בריון)-מציג מהמם! קורע הכל שלך והפרצופים המצחיקים האלה ממש יפה!. בקיצור אין עליכם ערוץ מאיר! מדהימים! תמשיכו לעשות עונות כאלה יפות! ונשמח מאדדד אם יהיו פספוסים! ואגב מחכים לעונה של עלילות ארץ גושן עם פפירוס ורעמסס הקודמים!! ו..ערוץ מאיר תודה על הכלל. אתם פשוט חמודים בטירוף! אוהבת לראות אותכם!

  10. הסוד של ירושלים
    אני חולה עליכםםםםםםםםםםםם וזאת הסידרה הכי טובה בעולם ותוציאו עוד מלא סדרות של הסוד של ירושלים אני כבר 10 שנים מנויה ומאז זאת הסידרה הכי טובה שיצא ושיש בעולם ומי שלא ראה את כול הפרקים חיב לרואת אותם אני ראיתי את כול השחקנים במציאות את חילקיהו את אסי מתי עופר יהונתן טוביה אבישי שיטרית פולקע חדגה נרון קיסר ועוד מלא

  11. הסוד של ירושלים
    איך רואים שיש עוד עונות רואים על החיוך של אסי. ערוץ מאיר תודה שהוא הסביר איך עושים סדרה זה היה נראה די מסובך אז תודה שעשיתם לנו את הסדרה תודה מכל הלב!!

  12. השקעה מטורפת. חובה לפתוח!!!
    לא ראיתי סדרה יותר יפה מהסוד של ירושלים כנראה שעכשיו אני מבינה את משמעות השם הסוד של ירושלים גילתם לנו את כל הסודות אתם אלופים בטרוף איזה השקעה ממש כל הכבוד על המסירות וההשקעה!!

  13. תגובה
    נדיררר!!לייק!!! ראיתי ראשונה את הפרק!!! תקשיבו,איזה צחוקים זה לראות את שמשון ואת חילקיהו בבגדים המקוריים שלהם,ובלי כל התפאורה שלהם!!שחקנים מעולים!! תקשיבו הייתה סדרה 100ממת!!! האפקטים,הקטעים הקומים,השחקנים(ואנחנו כבר נפרט על כל שחקן ושחקן..),התפאורות,הכל!!! אוקיי,אז ככה: אסי(השחקן הנדיר שלנו!!שמתחילת הקמת האתר הערצנו אותו ואת כושר המשחק שלו!!אנחנו מחקים אותך,ואת הקטע שלך עם הידיים ששיגעת את שמשון..חח…חחח…!!הורס!!!) עופר(משחק נדיר!!נכנס לדמות בקלות,ושאתה ואסי ביחד,אתם גומרים!!) טוביה(שמיישר את אסי,שעושה לפעמים שטויות..חחח….חחח…) חילקיהו(משחק תותח!!יודע להציג פצצה!!) שמשון- וגברי הבריונים המצחיקים בטירוף!!(אנחנו כל היום מחקים טקסטים שלכם!!חחח…חחח…) יונתן מניידת החלומות(מצחיק והורס כמו תמיד!!תגיד,אתה ליצן רפואי או משהוא בסגנון,כי יש לך את זה ו-ב-ג-ד-ו-ל!!!!)(תוציאו עוד פרקים של ניידת החלומות!!!) השוטר שרדף אחרי חילקיהו(וגם משחק את שילה מילדי גן החיות..)(משחק הכי תותח!!בכלל,ילדי גן החיות זו סדרה פצצה בפני עצמה, חבל שאתם לא מוציאים ומעלים לאתר עוד פרקים שלהם, סדרה תותחית, עם שחקנים תותחים!!)(דרך אגב,ראינו אותך(שילה) גם בפרסומת של כללית..חחח…חח..לייק!) תוציאו כבר את הסדרה של עלילות ארץ גושן החדשה!!! מתים לראות כבר את פפירוס ורעמסס הישנים!! רוצים את פרץ,חדגא,יוחנן,נחשון,(יעקב מרתון מחקה את השדרנית של ערוץ 2 בתנועות גוף שלה..חחח…חח…ישר קלטנו את זה…הורס!! (ולערוץ מאיר,תעלו ת'תגובה הזו,פליז!!שרופים עליכם!!!) ביוש!!!!

  14. תגובה
    אסי רק רציתי שתדע שאתה שחקן פצצה ואחד הדברים הפצצתים שלך זה שיש סרטים כגון הסרט הזה שאתה בחור שקט [במאחורי הקלעים]אבל בסרטים אחרים כגון הסוד של ירושלים מעמול אסי טוביה וחברים אסי וטוביה בעיר דוד ועוד המממווון סידרות אתה מתנהג כבחור יצירתי שמח בקיצור מישהו אחר לגמרי אם היו מראים לי אותך בתור שחקן וצידו אותך בתור בחור רגוע האתי אומר זה לא אותו בן אדם

  15. תגובה
    שלום. זו היתה אחת התוכניות המושקעות והאהובות ביותר שעשינו. הינו שמחים לעשות עונה נוספת, אבל בשלב זה לצערנו אין תכנון לכך. אבל מי יודע – אולי בעתיד זה ישתנה

  16. תגובה
    איזה צחוקים האישה הזאת ישבה שם ואמרה 'ברור ששימשון יחחזור בתשובה אולי אפילו יהיה מדריך ב'בני עקיבא" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…

  17. תגובה
    ואי פרק מושלםםם והסידרה מטורפתתת הכי הצחיק אותי הקטע שאבי לא נתן לעופר לצאת ושהוא אמר למתי ומתן בי בי משחק וכ'ו נ.ב אסי אתה השחקן הכי טובב ומצחיק בערוץ ומשחק מהמםםם חולים עליך!

  18. תגובה
    סערה פצצתית ………באמת אין על ערוץ מאיר השחקנים פשוט מטריפים במיוחד אהבתי את השחקן ששיחק את ירמיהו הוא תותח על וכולם שם באמת תותחים אין עליכם בעולם כולו המשיכו כך!!!!!!!!!!!!

  19. תגובה
    מהמם! סדרה יפה מאוד! יוסי שחר, אתה עורך מדהים! באיזה תוכנה אתה עורך? אפטר? פרימייר? תדע לך שזה אחד האפקטים היפים ביותר שראיתי במיוחד הקטע של הרומאים על ירושלים! אלוף! גם השחקנים מדהימים! יש לכם סדרות מטריפות! לערוץ מאיר תפרסמו את התגובה הזאת פליז!

  20. תגובה
    שנה שעברה ראיתי תסרט הזה של הסוד של ירושלים מחולק לשתי חלקים ולא להמוןןןן יש מצ ב שאתם שמים פה בערוץ את הסדרה כפרק אחד בלבד?או בשניים?אודה לכם מאד!!!!

  21. תגובה
    שלום. הייתה בעיה כללית שתוקנה. אם משום מה את עדיין לא מצליחה לצפות בסרטים – בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הסרטון או פני לצוות התמיכה באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר. 

  22. תגובה
    זאת סדרה מטורפת!!!ומעניינת אין עליה!והיא אחלה לצום כל צום אנחנו רואים הכל מהתחלה! תודה לכם תמשיכו לעשות סדרות טובות אתם אלופים!!!!אין עליכם בעולם!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture