שקר מתגלגל – חלק ב

עונה 4 >
פרק 34 >

שקר מתגלגל – חלק ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

שקר מתגלגל – חלק א

לפרק הבא>>

שוקו או וניל – אודישן חלק א

35 תגובות

  1. תגובה
    הסרט מושלם ומלמד להיות אמינים וישרים ולא לשקר . וכשראיתי את הסרט אז נזכרתי במשל : היה איש שתמיד היה אוהב לשקר . פעם אחת הוא היה במערה ( אני לא יודעת האם זאת הייתה מערה ) והאיש צועק : הצילו ! הצילו ! וכל אנשי הכפר באו וכשהגיעו למערה לא ראו שום נזק / סכנה , איש נקרע מצחוק . האנשים חזרו לבייתם . ולמחרת שוב אותו מקרה האיש צעק : הצילו ! הצילו ! ובואו האנשים ולא ראו נזק / סכנה , והאיש צחק , מה זה צחק נקרע מצחוק ! והאנשים הלכו לבייתם . וכשהגיעו לבייתם . הפעם היו מורגזים מאוד ולמחרת . היה מקרה לא כל כך נעים … הוא טבע ( כל אחד יכול לפרש את זה אחרת אני כתבתי שהוא טבע יכול להיות משהו אחר ) וצעק הצילו !שמישהו יעזור לי !!! היה שקט . ועוד פעם הוא צעק אבל הצעקות שלו הפעם לא עזרו במיוחד … בגלל שהאנשים התרגזו כבר מהפעמים שהאיש שיקר אליהם אז לכן לא בואו . והוא שקע, שקע וטבע זהו . זה סוף לא כל כך נעים . אבל זה הי מגיעה לו בכפל כפליים ! ו…. סליחה אם הפחדתי משהו , זה לא סיפור אמתי זה רק משל . ושוב פעם סליחה אם הפחדתי …… אבל זה לא סיפור ! זה משל

  2. תגובה
    אין על אסי, עופר וטוביה, ואיך שכחתי גם אין על פולקע, הסרטון מהמם ומצחיק אבל מה ההמשך?, אנחנו במתח, מה היה בחידון? ומה היה עם הפנים של אסי?…מחכים להמשך!

  3. תגובה
    שלום יעלי. ממליצים ללחוץ על כפתור התמיכה שמעל הסרטון. אם זה לא עוזר – בבקשה פנו לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture