פרק 6 – פרי הארץ

עונה 1 >
פרק 6 >

פרק 6 – פרי הארץ

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 5 – החמצה

לפרק הבא>>

פרק 7 – שמיטה

94 תגובות

  1. תגובה
    שלום לינור. באופן כללי תוכניות דרמה מצלמים לרוב באולפן, ובתוכניות דקומנטריות בחוץ. לגבי מסך ירוק- לפעמים עושים בו שימוש בתוכניות דרמה או בתוכניות הנחיה ואירוח.

  2. תגובה
    לאיילה נכון בשיר פתיח של ניידת החלומות רואים ילדה מאכילה גירפה אז איך קוראים לפרק הזה והיה עוד פרק שקוראים לו נירלי הסיפור של אדרת ואין אותו באתר אשמח לתשובה תודה

  3. תגובה
    שלום שירה. כרגע ההפקה של העונה הבאה של 'הכל בחסד' כרגע מושהת. מה שאומר שבשלב זה אנחנו רק אוספים את כל הבקשות שמגיעות- אבל לא יוצרים קשר עם הילדים הרלוונטים. ב'ה כשתחודש ההפקה- אז צוות ההפקה יעבור על כל הבקשות שהגיעו למייל של 'הכל בחסד' ואז יצור קשר עם הילדים הרלוונטיים. סליחה ותודה על ההבנה.

  4. תגובה
    לאילה עורכת תוכן- את יכולה להגיד לי האם צדקתי בתשובה? דרך אגב, אני עניתי אל מלא חידות תשובות נכונות ואל אף אחת מהן לא זכיתי, זה לא פיי'ר, תבדקי את זה בבקשה. תודה מראש- נטע.

  5. תגובה
    אין סיכוי אחד שבעולם שיש לך משרתות, אפילו לא שליש משרתת. ואגב, פלאפון כותבים עם א'. משתתפים בצערך על ה'פלפון' שלך שנשבר. צוות "סבתא מינה עושה חיים בבינימינה"

  6. תגובה
    לצוות ערוץ מאיר שלום. אנחנו תמיד נהננו מהסדרות המגוונות שלכם ועל ההשקעות בכל הסרטים. היה תמיד כיף לצפות , אבל כבר ראינו כמעט הכל ואנחנו רוצים סדרה חדשה שעוד לא היתה כי את ארץ ושמים כבר ראינו וכבר מתחיל להיות משעמם כי אפילו הרפתקאות נוצות הזהב כבר נגמרו

  7. תגובה
    שלום יואב. ב'ה שבוע הבא יעלה הפרק המקדים של אסי טוביה וחברים, ובעוד שבועיים הפרק הראשון! שווה לחכות עוד קצת.. בינתיים- מחר יעלה הפרומו לעונה החדשה של 'אסי טוביה וחברים'!

  8. תגובה
    שלום אוריאל. ב'ה עוד שבועיים תתחיל העונה החדשה של 'אסי טוביה וחברים' וגם תוכנית חדשה לגמרי! שווה לחכות עוד קצת.. בינתיים- מחר יעלה הפרומו לעונה החדשה של אסי וטוביה!

  9. תגובה
    שלום נטע. בחידות הוידאו אנו לא אומרים עם התשובה היתה נכונה או לא. אבל אם צפית בפרק אז תשותך מן הסתם נכונה.. לגבי זה שלא זכית עדין- ברוך ה' יש באתר המון גולשים, וכמות הזוכים בהשוואה היא קטנה יותר. חשוב לדעת שהבחירה בזוכים היא בחירה אקראית שנעשת על ידי תוכנת מחשב, אז נשאר רק לאחל בהצלחה בפעמים הבאות!

  10. תגובה
    שלום חני. בחודש האחרון אכן לא יצא תוכנית חדשה, אך זהו מצב זמני. ב'ה עם תחילת החופש הגדול, בעוד כשבועיים- תתחיל העונה החדשה של 'אסי וטוביה' וגם תוכנית חדשה לגמרי! בנוסף- אנחנו מכינים משחקים חידות ופרסים לקיץ- שווה לחכות עוד קצת. בינתיים- מחר יצא הפרומו לעונה החדשה של 'אסי טוביה וחברים'!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture