פרק 5 – החמצה

עונה 1 >
פרק 5 >

פרק 5 – החמצה

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 4 – חדרי חדרים

לפרק הבא>>

פרק 6 – פרי הארץ

86 תגובות

  1. תגובה
    לעורכת שלום אני מאוד אוהבת את הסדרה אבל הסדרה חוזרת על אותם סרטים רק עם חידות אשמח מאד לדעת עם הסדרה תמשיך אחרי כול הפרקים הישנים אשמח עם תעני ! שרה ברוידי

  2. תגובה
    הסדרה מהממת אבל אני זוכרת את כל הסיפור אז אין קטע אין מתח אין כלום משעמם כאילו אין מה לשדר לנו?! לא כאילו… אבל באמת זה נורא מושקע מילה היה משודר תוך כדי עוד סדרה.. תודה לערוץ! וסורי על הנאום!!!!

  3. תגובה
    שלום שירה. ההפקה של העונה הבאה של 'הכל בחסד' כרגע מושהת. מה שאומר שבשלב זה אנחנו רק אוספים את כל הבקשות שמגיעות- אבל לא יוצרים קשר עם הילדים הרלוונטים. ב'ה כשתחודש ההפקה- אז צוות ההפקה יעבור על כל הבקשות שהגיעו למייל של 'הכל בחסד' ואז יצור קשר עם הילדים הרלוונטיים. סליחה ותודה על ההבנה.

  4. תגובה
    שלום בניה, הסדרה צולמה מזמן אז אין לי גישה למידע הזה, אבל אני יכולה לשער שעשו זאת באחת מהדרכים הבאות: 1. הוסיפו אבקה לבנה למים 2. השתמשו בסיד/ צבע לבן מהול במים, כך שבמכל מקרה לא היה 'בל תשחית'.

  5. תגובה
    שלום הודיה. רק במהלך 3 השבועות האחרונים לא יצא סרט חדש. לפני זה שודרה התוכנית 'הרפתקאות נוצות הזהב'. ב'ה כבר שבוע הבא יעלה לאתר הפרק המקדים לעונה החדשה של 'אסי טוביה וחברים'! וכשבוע לאחר מכן- הפרק הראשון. שווה לחכות עוד קצת 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture