משחק - מגן צפוני

יוצאים למבצע! בזמן שחיילי צה"ל נלחמים, אתם שומרים עליהם מלמעלה! הטיסו את המזל'ט מעל איזורי האויב ונסו להתחמק מטילי נ"מ שנורים לעברכם. עליכם להישאר באוויר כמה שיותר ולאסוף נקודות. אספו חיזוקים שיעזרו לכם במשימה! העזרו בעכבר כדי להזיז את כיוון הטיסה של המזל'ט, והתגוננו מהטילים על ידי לחיצה על אחד משלושת המקשים של העכבר (או במקלדת על X, C או Z)כדי להפעיל כוח מסויים. בהצלחה!

 

עקב שאלת רבים: חיזוקים מופיעים על המסך כשמתפוצצים טילים.

412 תגובות

  1. תגובה
    מתי יפרסמו הזוכים של המשחק אור ואש של חנוכה ע'ט {סתם ככה אני ואחים שלי סימנו את כל אבל את כללללל המשחק ורשמנו פירטים ולא הודיעו כלום נשמח עם תעתכנו }[וסתם כך המשחק הזה {מגן צפוני}מאוד חמוד ואחותי הגיע ל2767 השיא הכי גבוה!!!!!!!!!!!!!!!

  2. תגובה
    הצלחתי לעשות4717 קבלו כמה טיפים:1]כאשר יש מאחוריך טילים עם עשן לבן זה סימן שהם איטיים ואפשר לסובב את כיווני הטיסה כדי שהם יתקלו אחד בשני ולא לחשוש שהם יפגעו במטוסך.2]כאשר יש מאחוריך טיל עם עשן שחור ועוד טילים תירה עליהם אדום ותעשה סיבוב לקחת את כל החיזוקים שנהיו שם מהטילים המפוצצים.3]כאשר אתה פוצצת טיל אחד ואתה עושה סיבוב לקחת את החיזוקים תשחרר בחצי הסיבוב עוד אדום כדי שלא פתאום באמצע הסיבוב יפגע במטוסך טיל עם עשן שחור. טוב,בקרוב אני אשלח עוד כמה טיפים אז להתראות ואל תשכחו העיקר זה התורה והמשחקים זה עזר ללימוד תורה שיהיה לך חידוש כוחות.

  3. תגובה
    אילה עורכת תוכן איך מנצחיםמפוצצים מטוס אני ניסיתי לעשות לו שחרור נורים אבל זה לא עזר ניסיתי גם ברק אבל גם זה לא עזר עשיתי קפיצה קינטית אבל אבל אפילו זה לא עזר כי הוא רדף אחרי מה לעשות????

  4. תגובה
    1]תדאגו שיהיה לכם לפחות שתי ברקים כל הזמן כי לפעמים בא מטוס ואז אחר כך עוד מטוס. 2]תאספו הרבה קפיצות קינטיות ואל תבזבזו אותם סתם כי לפעמים נגמר לך כל הברקים והנורים ואז כולם יכולים להתקיף את מטוסך ואם יש לך קפיצה קינטית אתה עובר מקום ולפעמים מוצא שם חיזוק שלא אספת ואיתו מצליח לפוצץ את הטילים. 3]אם אין לך כלום ויש טיל עם עשן שחור אחרי מטוסך אז תעשה פנייה חדה של 90 מעלות ואז תעשה עוד פנייה חדה לכיוון השני של בערך180 מעלות .למה? בגלל שמאחורי הטיל עם העשן השחור יש טילים עם עשן לבן שטסים יותר איטי וכאשר אתה עושה פנייה לכיוונם להם יש יתרון והם הופכים להיות יותר צמודים למטוסך ואז הטיל עם העשן השחור פוגע בהם ונפסל והפנייה השנייה היא בשביל שלא כל הטילים הלבנים האחרים שלא התפוצצו יתוצצו על המטוס שלך.

  5. תגובה
    אן מצב בגב הצב שישי ריבו ישחק בזה כי ישי ריבו הוא הזמר האהוב עלי ואני המעריץ שלו הכי טוב. בעולם!!!!!! ותסמוך עלי הוא לא ישחק בזה** לישי ריבו אין מנוי לערוץ מאיר.

  6. תגובה
    משחק הכי כיף בערוץ מאיר אין עליכם ואני מאד כיף לי לשחק במשחק הזה אאאיייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן עעעעעעלללללללללללל עעעעערררררווווווץץץץץ מממממאאייייייייירררררר לללללללייייילללדדדיייםםם

  7. תגובה
    לכול המתקשים. כשאתה עוזב פצצה בשמים הטילים נמשכים אליה כל עוד היא דולקת ומתפוצצים עליה. אתם רק צריכים לחזור אחורה מומלץ תוך רגע ולאסוף את החיזוקים. הסיבה היחידה שרובכם לא הצלכתם למצוא תחיזוקים זה כי לא חזרתם לאיפה שהטלתם את הפצצה.

  8. תגובה
    כמה טיפים למי שרוצה להיות אלוף 1-להסתובב במעגלים אבל לא ממש אלה לטוס בעיגול 2-לא לפחד לבזבז טילים סתם [כמובן לירות טילים על טילים ;] 2-לחזור לאסף חיזוקים כעבור בערך 10 שניות לא פחות כי מחכים לכם שם טילים אז קיץ נעים [לא קר לא סובל חורף]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture