משחק - כדור עולה!

עליכם לקלוע כמה שיותר כדורים לסל ברציפות! לחצו על העכבר כשהכדור יורד מעבר לקו וכוונו אותו אל הסל! כדורים חדשים ייפתחו אם תגיעו לשיאים גבוהים! בהצלחה!

עדכון: נוספו כדורים חדשים!

330 תגובות

  1. תגובה
    שלום שושה. אם אלה משחקים ישנים, שכתוב מעל המשחק שהוא אולי לא יעבוד – לצערנו אין מה לעשות בנושא. אם מדובר במשחקים חדשים – אז אפשר לנשות לפתוח אותם בדפדפן אחר. בהצלחה.

  2. תגובה
    לאיילה עורכת תוכן אני כל פעם מתקדמת ופותחת כדורים חדשים אבל אחרי כמה ימים כשאני נכנסת שוב למשחק כל ההתקדמות שלי אבדה ואני צריכה להתחיל מהתחלה וזה קרה כבר כמה פעמים אשמח אם יהיה אפשר לסדר זאת

  3. תגובה
    שלום אפרת. ההתקדמות במשחק הזה נשמרת בדפדפן. כנראה מישהו מבני ביתך מחק את היסטוריית הגלישה והנתונים או מחק 'קוקיז/עוגיות'. ומכיוון שהנקודות וההתקדמות נשמרים בדפדפן עצמו – אז כאשר מוחקים היסטוריה/ קוקיס אז הניקוד נמחק. לכן לצערנו אין משהו שאנחנו יכולים לעשות בנושא.

  4. תגובה
    ממליצים שתנסה לפתוח ולשחק במשחק באמצעות דפדפן אחר. אם זה עדין לא עובד- בבקשה תיצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית שלנו שישמח לעזור לך. ניתן ליצור קשר דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר.

  5. תגובה
    יש לי 6 כדורים, וגם אני ממש טובה במשחק הזה, וגם זה המשחק הכי כיפי בערוץ מאיר לילדים ובכל אתר אחר, ואני גם ממש רוצה שיעשו עוד משחקים דומים לזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture