משחק - גלגל ענק

מומחים בגימטריה? בואו נראה אתכם!

עליכם לגלות את המילה המבוקשת על פי ההגדרות והרמזים. את התשובה עליכם להכניס בגימטרייה, על ידי בחירת המספר המתאים לגימטריה של האות הבאה.
לחצו על המספרים שבגלגל בכדי לבחור. בהצלחה!

74 תגובות

  1. תגובה
    את צריכה לדעת את התשובה לפי הרמזים שיש לך ולפי מספר האותיות שיש. כשאת יודעת את התשובה את הופכת את האותיות לגימטריה ולוחצת לפי הסדר על המספרים המתאימים. בהצלחה!

  2. תגובה
    אנו ממליצים לנסות לפתוח את המשחק בדפדפן אחר (אם את גולשת בכרום אז תנסי באקספלור, או להיפך). אם זה לא עוזר, אז בזמן שאת נמצאת במשחק, תלחצי על כפתור f5. אם גם זה לא עוזר – אולי המערכת ווינדוס שלכם במעשב לא מעודכנת. אם למרות הפתרונות הללו עדין לא עובד לך – בבקשה תשלחי לנו צילום מסך למייל kids@meirkids.co.il וננסה לעזור. תודה .

  3. תגובה
    קיבלתי 1240 לא הכי הרבה כי בסוף עם הדוכיפת חשבתי שזה עם ח' אז ירד לי מלא נקודות אבל לא נורא בכל זאת משחק נדיררר אש ממש ממש אהבתי נשמח אם תשנו את השאלות שנעשה את זה עוד פעם ובאמת משחק נדירר ויפה ואני עוד נקראת ילדה שלא אוהבת משחקים במחשב (אלא משחקי אתגר וספורט במציאות) אז הצליח לכם… אלופים!!!!! אין על ערוץ מאיר תודה ענקית על הכלללללללל!!!! מעריכים ומוקירים

  4. תגובה
    לאילה עורכת התוכן לא רואים את המספרים **תשובת מערכת האתר – ממליצים לנסות לפתוח את המשחק בדפדפן אחר, אבל אם הפתרון הזה לא עובד אז את יכולה ליצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה 'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר**.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture