חכמלוגי

חידה חידתית

 השבוע, בי'ט שבט תרס'ב, נפתח בית החולים הראשון בירושלים: בית החולים 'שערי צדק'. לכבוד האירוע, הכנו לכם רשימת שמות של בתי חולים בארץ, אבל נראה שהם התבלבלו לנו קצת… תוכלו לעשות סדר ולמצוא את שמות בתי החולים הנכונים? אם תסדרו את הרשימה, תישארו עם מוסד אחד שאינו בית חולים. רשמו אותו במקום המתאים באתר, ואולי תזכו בפרס שווה! בהצלחה, ושנהיה רק בריאים!

 

 הלל הרופא

 משגב צדק

 אסף בכר

 ביקור לדך

 שערי הישועה

 ז'ראר יפה

 מעייני חולים  

 

 התשובה היא:

ז'ראר בכר

והזוכה היא:

רחל אליחי מניר עקיבא!

 נפגש בחידות הבאות!

   

36 תגובות

  1. ש
    שלום בת ציון. על כל חידה עונים מאות ילדים, ומבינהם אנו בוחרים באופן אקראי ילד/ילדה אחד/אחת. מכיוון שיש כל כך הרבה משיבים, הסיוכיים לזכות הם לא גבוהים. אבל מי יודע, אולי בחידות הבאות. בהצלחה!

  2. ש
    שלום וברכה. הזוכים נבחרים באופן אקראי על ידי המחשב. לכן, יכול להיות שמישהו ענה על המון חידות אבל לא זכה, ומישהו אחר זכה פעמיים (בתנאי שעברה יותר מחצי שנה מהזכייה הראשונה שלו). אם לדוגמא אנו רואים שהמחשב בחר מישהו שכבר זכה לפני פחות מחצי שנה- אז אנחנו אומרים למחשב לעשות בחירה מחודשת. בהצלחה!

  3. לאילה שלום!
    לאילה עורכת התוכן- רציתי לדעת מדוע כאשר אני עונה נכון על התשובה בוודאות גמורה הוא כותם לי 'טעית' ?אני יודעת בוודאות את השם של בית החולים הלא נכון.

  4. ש
    שלום וברכה. את יכולה לנסות כמה פעמים שתרצי עד שתצליחי. אין הגבלה על מספר הנסיונות שבהם לא מצליחים. אבל ב'ה אם תצליחי- אז תשלחי את התשובה הנכונה פעם אחת ולא יותר. בהצלחה!

  5. ש
    שלום יעל. בדקתי אצלנו את תשובתך, והיא אכן נכונה, אך היתה בה בטעות שגיאת כתיב. תנסי לכתוב את התשובה ללא שגיאה, ואז המחשב אמור לכתוב לך שהצלחת. בהצלחה!

  6. לאילה העורכת: זכיתי לפני משהו כמו חצי שנה את יכולה לראות עם כבר עברה החצי שנה או לא?
    לאילה העורכת: זכיתי לפני משהו כמו חצי שנה את יכולה לראות עם כבר עברה החצי שנה או לא?

  7. ה
    שלום תהילה. במקרים כאלה, בדרך כלל אנו מסתכלים ובודקים מה הסיבה לכך, אבל כבר נגמר הזמן לענות על החידה. אבל, נפתחה חידה חדשה שאת מוזמנת לנסות לענות עליה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture