חכמלוגי

קומיקסבא

 מאת מ.ספרא  

 

יענקי אוהב מאוד לשמוע סיפורים, ואיזה מזל שיש לו את סבא אפרים! לסבא אפרים אוצר סיפורים שממש לא נגמר: משלים על פרשת השבוע, סיפורי צדיקים וסיפורים על נושאים כמו תשובה, גאולה, שמיטה ועוד. את כל הסיפורים היפים האלה תרגמו לשפת הקומיקס, כך שגם אם אתם לא אוהבים לקרוא דפים צפופים מלאי מילים, תוכלו ליהנות מהם! בסדרה 'קומיקסבא' עשרים וחמישה כרכים והם כתובים בצורה מעניינת במיוחד.

 

אגב, הסופר מאיר למברסקי, המכונה מ. ספרא, מספר שאת הספר הראשון כתב בעצתו של הרב דוד אבו חצירא. הרב יעץ לו להתחיל לכתוב ספרי ילדים, והמליץ לכתוב את משלי החפץ חיים. בעוד הסופר מתלבט עם עצמו אם רעיון כזה יצליח, פנו אליו מהוצאת ספרים, וביקשו ממנו לכתוב קומיקס המבוסס על משלי החפץ חיים… ובאמת, 'קומיקסבא' הפך לסדרה נהדרת ומומלצת מאוד!

 

  

10 תגובות

  1. לתהילה בקשר לספר
    מנהרת הזמן אומנם זה רק 100 ע'מ אבל סידרה ארוכה, אבל זה לא בהמשכים, עם את אוהבת ספרי היסטוריה ישראלית תקראי מנהרת הזמן אני אומר לך זה ספר טוב מאוד אני קראתי את כול הסידרה זה גם מאוד מעשיר את הידע.

  2. לתהילה\\
    היי תהילה! אני לא בת 12 אבל יש לי כמה ספרים ממש מעניינים! יש את הספרים של אורה מורג. סדרה על היסטוריה ומאוד מותחת! כמה ספרים שלה: בחזרה אל הבונקר, חפרפרת במחתרת, פרשת מעטפות הנפץ, אניגמה ועוד הרבה ספרים מעניינים ומותחים! (אגב, הספרים בסביבות ה-300 עמודים) ובאמת תמליצו על ספרים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture