חכמלוגי

יום הולדת

 יום אחד, החברים ישבו בצריף והשתעממו. 'פולקע, חוד לנו חידה!' ביקש אסי 'אבל משהו קצר. אין לי כוח לחידה ארוכה.'

'טוב' אמר פולקע 'יש לי שני חברים שנולדו בדיוק באותו רגע, אבל אין להם את אותו יום ההולדת. איך זה יכול להיות?'

'לא יכול להיות!' אמר אסי.

'דווקא כן יכול…' אמר עופר, וחייך.

 גם אתם יודעים את התשובה?  

 

התשובה היא:

הם נולדו במקומות שונים בעולם (מקומות עם אזורי זמן שונים). 

הזוכה היא:

יסכה עבוד מנהריה!

תודה לכל העונים, נפגש בחידות הבאות!

   

32 תגובות

  1. סבהס
    Please try to write the answer in Hebrew. If you do not know or do not succeed – write in Google translate the answer in English, then Google will translate your answer into Hebrew, and then you will copy the translated answer into the green line. Wishing you good luck! Sincerely, Ayala – Content Editor.

  2. גע
    ילדים יקרים! כמו שכתבה אמונה, אנו מכניסים לרשימת העונים נכונה גם את הילדים שהאתר כתב להם 'טעית' אבל שבאמת התשובה שלהם כן נכונה. הסיבה לכך היא שהמחשב מתוכנת לזהות בדיוק את התשובה הנכונה. אם כתבתם תשובה נכונה, אך לא בדיוק את התשובה שהמחשב רוצה, הוא יכתוב לכם 'טעית', למרות שאתם צודקים. אז אל דאגה- אם התשובה שלכם טובה- אתם תכנסו לרשימת העונים נכונה שמתוכה אנו בוחרים אקראית זוכה. בהצלחה לכולם!

  3. תגובה
    אילה-עורכת תוכן כתבתי אסי ועופר כי אסי ועופר הם חברים של פולקע נכון? יופי וידוע לי מאחד הפרקים שהם נולדו בדיוק באותו רגע אז איך זה יכול להיות שעשיתם לי טעית אם עניתי תשובה נכונה?

  4. קע
    שלום שירה. החידה היא חידה כללית ולא על ימי ההולדת של אסי ועופר. תנסי לחשוב איך זה יכול להיות ששני אנשים נולדו בדיוק באותו רגע, אבל אין להם את אותו יום ההולדת. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture