חכמלוגי

יום משחקי חצר

מחפשים במקרה תעסוקה לאחד מימי החופשה?

מצאנו לכם כמה משחקים מגניבים במיוחד שתוכלו לשחק עם המשפחה או החברים בחצר או בגן הציבורי. קדימה! 

קליעת גלגלי ים 

 

למשחק הזה, כל מה שתצטרכו זה שישה גלגלי ים גדולים. מחלקים את החברים לשתי קבוצות שוות, כאשר נציג אחד מכל קבוצה הוא ה'מוט' שעליו צריך לקלוע. כל קבוצה מקבלת שלושה גלגלי ים, ועומדת בתור במרחק קבוע מהנציג שלה. כשנשמעת השריקה, כל אחד מקבל תור לקלוע את גלגל הים על הנציג שלו. אם הוא מצליח, הוא מקבל שתי נקודות. אם הגלגל נתלה על הצוואר – נקודה אחת. לנציג אסור לזוז מהמקום, אך מותר לו להרים את הידיים ולהתכופף כדי לנסות להשתחל בתוך גלגל הים. 

אחרי שכולם מנסים לקלוע (או אחרי מספר סבבים שתחליטו) סופרים את הנקודות ומכריזים על הקבוצה המנצחת! 

תופסת אטבים

 למשחק הזה תצטרכו אטבי עץ כמספר המשתתפים. כל משתתף מקבל אטב, וכותב עליו את שמו. מצמידים את האטב לגב החולצות של המשתתפים, ויוצאים לדרך! מטרת המשחק: לחטוף הכי הרבה אטבים מהמשתתפים האחרים, בלי לאבד את שלך! קובעים זמן משחק (חמש דקות, למשל) ואחריו סופרים כמה אטבים יש לכל אחד. כל אטב שווה נקודה, ומי שהאטב שלו נמצא אצלו, זוכה לבונוס של חמש נקודות! 

מחבואי ממתקים

 אחד המשתתפים מחביא מראש ממתקים בודדים, כגון סוכריות טופי, מרשמלו או במבה בגינה או בחצר. כדאי לדאוג שהממתקים יהיו ארוזים בשקיות כדי שלא יתלכלכו! נותנים לכל משתתף כלי קטן לאיסוף הממתקים, אומרים 'שלוש ארבע ו…' ומתפזרים בשטח. מי ימצא את הטופי שנמצא על הענף של העץ? או את הבייגלה שתלוי בתוך השיח? מי שאוסף הכי הרבה ממתקים בפרק זמן שהוחלט מראש הוא המנצח, ואתם יכולים להחליט אם הוא שומר את כל הממתקים שמצא או שהוא מחלק אותם בין כולם כדי לא להרוס לעצמו את השיניים…Smile

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture