חכמלוגי

אל שיני הדרקון

ידעתם שהשבוע חל יום הטיול העולמי? כן, מסתבר שיש כזה דבר…בכל אופן, אנחנו לא צריכים סיבות מיוחדות כדי לצאת לטייל בארץ ישראל – רק קצת זמן פנוי ומזג אוויר נעים!

את הטיול הכיפי הבא אפשר לעשות תוך שלוש שעות בנחת, והוא גם נמצא באזור חמים יחסית – אזור הכנרת.

קרדיט תמונה: Hanay, Kinneret Trail (9)CC BY-SA 3.0

Kinneret Trail (9)

 את הטיול מתחילים בתחנת הדלק שלפני הכניסה לקבוץ האון. משאירים את המכונית בחנייה, חוזרים מעט אחורה, ופונים ימינה לשביל שמוביל לכיוון הכנרת. השביל עצמו לא מגיע ממש עד לחוף, אז אם אתם רוצים לטבול את הרגליים במים, קחו ימינה לכיוון הקבוץ לפני תחילת המסלול, ותגיעו לחוף נחמד שצמוד לאתר קראוואנים.

 זהו? סיימתם עם המים? אז חזרו לשביל המקורי, ופנו שמאלה. חפשו את הסימון הסגול-כחול-לבן, שהוא הסימון של שביל סובב כנרת. בתחילת הדרך תתקלו בחרוטי בטון גדולים ומוזרים שבולטים באמצע השביל. מה הם אמורים להיות? שמם שיני דרקון, ומסתבר שהם הוצבו שם על ידי הבריטים במלחמת העולם השניה, כדי למנוע מהגרמנים לעבור במקום עם כלי הרכב שלהם ולכבוש את הארץ . בכל אופן, אחרי שהבטתם במבנים המוזרים, אתם מוזמנים להמשיך ללכת. ההליכה לא קשה, והיא תוביל אתכם במהרה לתוך שביל שעובר בין קני הסוף. ולא סתם עובר – בחלקים מהדרך ממש תרגישו בתוך מנהרות סודיות, או בתוך ג'ונגל פראי! מה עוד תראו בדרך? זולה, בניין ישן עם מחצלות וספות שתוכלו לנוח בו, תיבות קינון לצפורים, ועץ תאנה מפלצתי שצמח לכל הכיוונים ויצר מקום מנוחה מגניב ממש! תוך זמן לא ארוך תצאו מסבך הצמחייה, ותמצאו את עצמכם בקיבוץ מעגן. חוזרים בשביל שלאורך המטע, ומגיעים צ'יק צ'ק חזרה אל המכונית. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture