חכמלוגי

כרטיס ברכה מיוחד

 שלום ילדים! היום אני רוצה ללמד אתכם להכין כרטיס ברכה חמוד – שיש בו גם הפתעה!

  מה צריך?

  בריסטולים דקים וצבעוניים בצבע אדום/ירוק וצהוב, וצבע רקע לפי טעמכם. אנחנו השתמשנו בגדול של שמינית בריסטול.

  דף לבן

  דבק

  מספריים

  טושים

   מה עושים?

 על הבריסטול הצהוב מציירים צנצנת דבש מלבנית, בערך בגודל 10 14xס'מ. צובעים את המכסה בשחור, ומציירים עליו תווית – 'דבש'.

 על הבריסטול האדום או הירוק מציירים תפוח גדול, שיתאים בגודלו לדבש. 

גוזרים שתי חתיכות מלבניות של נייר מדפסת בגודל 814x ס'מ.

 מקפלים מכל אחד מהצדדים הארוכים של המלבן 3 ס'מ פנימה, ואז, כמו אקורדיון, מקפלים 1.5 ס'מ מתוך הקפל לכיוון השני. תקבלו צורה כמו בתמונה 1:

תמונה 1 

מניחים את הדף הלבן כשהקיפולים שלו כלפי מעלה, ומורחים דבק על הצד העליון של הקיפולים. (מסומנים ב-א' בתמונה 1) ומדביקים את  הדבש והתפוח (כל אחד לחוד) לדפים הלבנים המקופלים.

 הופכים את צורות הדבש והתפוח, ומורחים דבק על תחתית הדף המקופל. (המסומן בב' בתמונה 2) מדביקים לבריסטול הרקע – תפוח בצד ימין, ודבש בצד שמאל.

תמונה 2 

גוזרים בזהירות את צורות התפוח והדבש באמצע, בין שני הקיפולים. אם לא פישלתם, תוכלו כעת 'לפתוח' את הצורות, ולגלות מתחת דף לבן.  

על הדף הלבן של התפוח ציירו תולעת חמודה שאומרת 'שנה טובה…' ועל הדף של הדבש ציירו דבורה שאומרת 'ומתוקה!'. צבעו את הדבורה והתולעת, וסגרו חזרה את הצורות. זהו! סיימתם! מוזמנים להעניק את הכרטיס למישהו שאוהבים, ולעשות לו הפתעה חמודה!

   

נ.ב. כרטיס הברכה שלנו יצא די גדול, אך כמובן שתוכלו להכין בדיוק את אותו רעיון בגודל קטן יותר. דאגו רק שדף המדפסת יהיה ברוחב מתאים כדי 'להתחבא' מתחת לצורה, וארוך מהחלק שתרצו שייחשף בכשישה סנטימטר, כדי שתוכלו לקפל אותו משני הצדדים.

 

55 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture