חכמלוגי

תחרות זהה את השחקן – מספר 3

 יודעים מי הוא השחקן שבתמונה?

    

והשחקן בתמונה הוא:

עופר מימרן!  

עופר נכנס לכאן, קרא את התגובות שלכם ושמח מאוד!
הנה מה שהוא כתב לכם בחזרה: 
 

'מדוע אומרים שנה טובה ומתוקה?

  לפעמים קורים לנו דברים שנראים לא כל כך טובים ובסוף מסתבר שהם היו לטובתנו .  

לדוגמא: הכרתי משהו שלא התעורר בבוקר לטיול ופספס את האוטובוס. למזלו אותו האוטובוס שהוא היה אמור לעלות עליו עבר תאונה קשה ובגלל שהוא לא התעורר הוא ניצל מהתאונה.  
אז לפעמים משהו שנראה לנו לא לטובתנו יכול להיות שהוא כן . 
 אבל למה אומרים –מתוקה?
 מתוק זה דבר שחשים בטעם בו ברגע . אנו מאחלים אחד לשני שנרגיש את המתיקות ש-ה' שולח לנו בשנה הבאה עלינו לטובה . 
 אז ..אני רוצה לאחל לכל ילדי ערוץ מאיר שענו על החידה נכון וגם לאלו שענו לא נכון, שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה!
 ותודה על המחמאות 
 שמחתם אותי מאוד.'

והזוכה היא:

נעמה כהן מתל אביב!

נעמה זכתה בערכה אלקטרונית! 

  

156 תגובות

  1. תגובה
    שלום נתנאל. המחשב כתב לך תשובה שגויה כי היתה אות מיותרת בתשובתך, והוא יודע לזהות את התשובה כתשובה נכונה רק כאשר התשובה כתובה בדיוק כמו שהיא כתובה אצלו. אבל, למרות שהמחשב כתב לך שהתשובה שגויה, אנו הכנסנו לרשימת העונים נכונה גם את הילדים שכתבו תשובה נכונה אבל עם שגיאות כתיב/ בכתיב מלא/ עם שגיאה באחת האותיות. בהצלחה בחידה החדשה!

  2. תגובה
    זה היה מאוד קל אבל לא ידעתי איך כותבים את השם משפחה שלך,בהתחלה כתבתי את השם והמשפחה וזה עשה תשובה לא נכונה אז בדקתי איך כותבים וראיתי שהיה לי שגיאות כתיב, ל… אתה שחקן ממש טוב ומצחיק תודה לך ולערוץ מאיר.

  3. תגובה
    המחשב כתב לך תשובה שגויה כי היתה אות מיותרת בתשובתך, והוא יודע לזהות את התשובה כתשובה נכונה רק כאשר התשובה כתובה בדיוק כמו שהיא כתובה אצלו. אבל, למרות שהמחשב כתב לך שהתשובה שגויה, אנו הכנסנו לרשימת העונים נכונה גם את הילדים שכתבו תשובה נכונה אבל עם שגיאות כתיב/ בכתיב מלא/ עם שגיאה באחת האותיות. בהצלחה בחידה החדשה!

  4. תגובה
    לאיילה עורכת התוכן היקרה: אני עברתי סדרה סדרה וכתבתי את כל השמות של השחקנים ואני לא עשיתי עם שגיאות כי הסתכלתי בסוף כל סרט איך קוראים לשחקן. אולי תגידי לי אם הוא מציג בהרבה סדרות? בבקשה תעני לי מהר והיום בבקשה,תודה!!!!!!

  5. תגובה
    זה לא יכול להיות כי בשאלה הראשונה כתבתי עופר ממירן וזה רשם לי תשובה נכונה ואז פירסמו שזה בכלל עופר בן שבת ועכשיו עופר ממירן? לאיילה עורכת תוכן תרשמי לי בבקשה תשובה

  6. תגובה
    שלום יעל. כל מי שכתב את שמו של השחקן הנכון, גם אם כתב בשגיאות כתיב והמחשב אמר לו שזו טעות – נכנס לרשימה שממנה בחרנו זוכה, מכיוון שהתשובה שלו היתה נכונה (אנו מתעלמים משגיאות הכתיב).

  7. תגובה
    שלום יאיר. בתחרות הראשונה התמונה היתה של עופר בן שבת. אבל, הגדרנו למחשב שהתשובה תהיה רק עופר, כדי שאם ילדים יכתבו את שם המשפחה לא נכון – אז המחשב לא יגיד להם שזו טעות. ולכן כשכתבת עופר מימרן בחידה הראשונה – המחשב כתב לך שזה נכון למרות שזו היתה תשובה שגויה. המחשב כתב לך שתשובתך נכונה בגלל שהוא זיהה את המילה 'עופר' כתשובה הנכונה. אבל לאחר שראינו שזה גרם לבלאגן, בחידות האחרות הגדרנו למחשב שהתשובה הנכונה תכלול גם את שם המשפחה.

  8. תגובה
    שלום לאיילה המפיקה החמודה! אני רשמתי בתשובות עופר מימראן עם א' וראיתי שככה היה כתוב בסוף אחד מהסרטים שבו הוא הציג וזה רשם לי שהתשובה שלי שגויה.. ויכול להיות שבגלל זה לא זכיתי?

  9. תגובה
    שלום עטרת. המחשב כתב לך שזו תשובה לא נכונה מכיוון שהאות 'א' לא מופיעה בשם המשפחה של עופר. אבל זה לא אומר שטעית. בכל מקרה נכנסת לרשימה ממנה נבחר הזוכה.

  10. תגובה
    שלום שרה. לא, זו אינה הסיבה. אנו הכנסנו לרשימת העונים נכונה גם את הילדים שכתבו תשובה נכונה אבל עם שגיאות כתיב/ בכתיב מלא/ עם שגיאה באחת האותיות. בהצלחה בחידה החדשה!

  11. תגובה
    חחח ידעתי עניתי נכון ממש היה קל לזהות!!! גם אני לא ידעתי מה שם המשפחה שלו אז פתחתי אסי וטוביה וראיתי בסוף וזה יצא לי נכון בכל זאת בהצלחה לכולם וממש ממש ממש תודה ערוץ מאיר אף פעם לא משעמם פה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture