פרק 15 – ינון השחקן חלק ב

עונה 4 >
פרק 15 >

פרק 15 – ינון השחקן חלק ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 14 – ינון השחקן חלק א

לפרק הבא>>

פרק 16 – מהפך במטבח

123 תגובות

  1. נידת החלומות -ינון השחקן חלק ב
    אויש מסכן אריאל ואיזה רע יונתן שהוא לא נתן לא להציג בגלל שהוא רצה גם לשחק… (הכל בקטע טוב(:…)וינון אתה משחק פשוט מדהים!! ובהצלחה לערוץ בהמשך אתם מוציאים סדרות ופרקים פשוט מהממיםםםם!! אה.. ואגב אילה עורכת תוכן נכון היהיש פרק אחד בנידת החלומות הפרק עם אדרת שהיא רצתה לעשות סרט על המחלה שלה…… איפה הוא? אני חיפשתי אותו כאן בסדרה(של נידת החלומות) ולא מצאתי.. את יכולה בבקשה לומר לי איפה אני מוצאת אותו?

  2. ערוץ מאיר לילדים ניידת החלומות תגובות
    אנחנו מאוד מאוד אוהבות את הסרט הזה וינון אתה ממש גדול!!!חלום ממש יפה . אילה העורכת איך קוראים לפרק הבא??? ומתי הוא יוצא??

  3. ש
    שלום דבורי. ביקשתי מהצוות הטכני שיצרו איתך קשר בכדי לעזור. בכל מקרה, אם נתקלים בבעיה טכנית אפשר לפנות אלינו דרך כפתור 'צור קשר' ובשמחה נעזור.

  4. ש
    שלום וברכה, לא כ'כ הבנתי למה התכוונת. אם התכוונת שאת מחפשת את הפרק על שפת הסימנים ולא מוצאת – בתגובה כאן מתחת אני שולחת לך קישור אליו. אם התכוונת למשהו אחר – אז את יכולה לכתוב לי שוב. תודה.

  5. תגובה
    זה לא נכון אני הייתי בהצגה ואריאל כן שחק הוא היה הרב ויונתן היה עזריאל הם סתם עשו ושמו לב כשהם משתחווים רואים עוד יד מחזיקה ביד של אסי צובל זה אריאל…

  6. תגובה
    אני חייבת לציין שחסר את כל הפרקים של אסי וטוביה בכללי אין את כל הסרטים וזה ממש חסר אשמח מאוד אם תעלו את כל הפרקים ומיינו לפי עונות ובלי קשר תעשו סדרות של אסי וטוביה עם אסי ועם טוביה ולא של תינוקו קטנים בגיל עשר תעשו כמו הסוד של ירושלים הרפתקאות אסי וטוביה בעיר דוד תודה

  7. תגובה
    שלום זיו. לפרק קוראים 'צריך שניים לטנדם' ובתגובה כאן למטה אני אשלח לך קישור. תעתיק את כולו, ואז תדביק אותו בחלונית חדשה ולאחר מכן תלחץ אנטר. בהצלחה!

  8. תגובה
    היי זה אחיה יונתן ואילה תשמעו אני אוהב לשיר אשמח אם תגשים לי את החלום לכתוב שיר ולשיר אותו אם חבר שלי ואם ישי ריבו אשמח אם תגשים לי את החלום תודה רבה ומחכה לתשובה וגם יונתן ואסי הם השחקנים הכי טובים בערוץ מאיר ביי מחכה

  9. תגובה
    שלום אחיה הזמר. בשלב זה עדין לא ידוע מתי תהיה עונה חדשה. אבל בכל מקרה לא במהלך החצי שנה הקרובה. במידה ויהיה עדכון בעניין – אנו נודיע על כך בלוח השידורים וההודעות שבאתר.

  10. תגובה
    רואים אותי שם!! זה בשעלבים והיו עוד המון קטעים מצחיקים בהצגה שלא הראו למשל ששמשון כן הציג בסוף אומנם לא בתפקיד שאומרים כאן אבל הציג ועוד המון קטעים וזה ממש מצחיק כי זה ממזמן וחברות שלי נראות שם מצחיק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture