פרק 10 – השחזור חלק ב

עונה 4 >
פרק 10 >

פרק 10 – השחזור חלק ב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פרק 9 – השחזור חלק א

לפרק הבא>>

ניידת החלומות פרק 11 – הכהן הגדול חלק א

132 תגובות

  1. כל הכבוד לערוץ מאיר
    וואו פרק מושלם על הכבוד לערוץ מאיר שמגשים כאלה חלומות יפים וגם למפעלים הטובים האלה שעוזרים להגשים את החלומות נ.ב- אני באופן אישי הייתי מחליפה את השיר של הסדרה הוא דכאוני מידי

  2. ש
    שלום וברכה. ביקשתי מהצוות הטכני שיבדוק מה הבעיה. אם הבעיה עדין נמשכת, בבקשה תפני לצוות הטכני שלנו דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר, ושם תכתבי לנו בדיוק מה הבעיה ותבחרי באפשרות של 'מחלקה טכנית'. תודה.

  3. ש
    שלום איתי. הסרט עובד רק למנויים. אם יש לך מנוי ובכל מקרה הסרט לא עובד לך, בבקשה תכתבו לנו דרך כפתור 'צור קשר' שנמצא בצד שמאל מעלה באתר. אם אין לך מנוי, אפשר לרכוש מנוי דרך כפתור ה'הצטרף'. בהצלחה!

  4. ש
    ביקשתי מהצוות הטכני שלנו שיבדוק מה הבעיה. באופן כללי, אם ניתן לפנות אלינו במקרה של בעיות דרך כפתור ה'צור קשר' שנמצא בצד שמאל למעלה באתר, ושם לכתוב בדיוק מה הבעיה ולבחור באפשרות של 'המחלקה הטכנית'.

  5. ש
    שלום וברכה. צוות ההפקה עובר על כל הבקשות שמגיעות אלינו, ויוצר קשר רק עם חלק קטן מהילדים. שתהליך הליהוק יסתיים- אנו נפרסם הודעה באתר שמודיעה על כך. ורק לאחר פרסום המודעה- מי שההפקה לא חזרה אליו זה אומר שלצערנו הוא לא נבחר לעונה הזו. בהצלחה!

  6. תגובה ל"נקודה למחשבה" ול"שרה קולטון"
    חברים יקרים! לדעתי התגובה שלכם לחלום היפה של הדס מזלזלת, פוגעת ופשוט לא לעניין. אם מישהו מכם היה מגשים חלום, אני בטוחה במאה אחוז שלא הייתם רוצים לקבל תגובה כמו "מעניין אם זה באמת החלום שלה או סתם חוויה מצחיקה בחינם" ("נקודה למחשבה") או כמו "זה כאילו שהחלום שלה הוא להסריט סרט משלה" ("שרה קולטון"). מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך. לדעתי החלום היה מקסים ומלא במשמעות. יישר כוח וכל הכבוד הדס מתוקה! אני רוצה להתנצל, אם התגובה שלי הייתה בוטה או גסה מידי ופגעה במישהו משניכם, שתדעו שזה לא בכונה תחילה, ואני מאחלת כל טוב שבעולם! למדינת ישראל, לביבי נתניהו, לכל ילדי ערוץ מאיר לילדים השווים, לכל הצוות האלוף שאין כמוהו – שחקנים, צלמים, במאים, עורכים וכל מי שלוקח חלק במפעל חיים העצום הזה שנקרא "ערוץ מאיר לילדים", להדס, ליונתן, ל"נקודה למחשבה" ול"שרה קולטון", לעמרי, לשחקנים בתוכנית, ליהודי התפוצות, ובקיצור לכל העם שלנו, שיהיה חול המועד הכי שמח ומאושר שהיה לכם! ובכלל הצלחה בכל מה שתרצו! ושוב, מצטערת ומתנצלת על תגובה שהעליבה או פגעה בכם! אביטלי

  7. תגובה
    לאביטלי לדעתי אף אחד לא התכוון להעליב כולם ניסו לתת ביקורת לפי דעתם הרי בזכות זה אפשר לראות מה לדעת הצופים היה טוב, ומה פחות טוב וכך לשפר את הסרט הבא אני אישית מאוד אוהבת את הסרט וצופה בו שוב ושוב, אבל רק שתדעי שאף אחד לא מנסה לפגוע שלום!

  8. תגובה
    מושלם ראינו את זה בכיתה שלי וכל החברות ממש נהנו ולגמרי פחדנו ממש ואנחנו לא יודעות איך עשיתם את זה שאלה מפי מחברה שלי בת אל: איך אימא של הדס הסכימה לה להישאר עד 4 לפנות בוקר ערה? לאילה: מתי אתם חוזרים לצלם אני שלחתי ליונתן מייל והוא אמר לי שאתם מתחילים לצלם בפורים

  9. תגובה
    שלום אביגיל. לגבי השעה המאוחרת – אני מניחה שאמא שלה הבינה שזו חוויה חד פעמית ולכן הסכימה. לגבי מתי מחילים לצלם – עדין לא ידוע. אבל בטוח שלא בפורים.

  10. תגובה
    למערכת האתר שלום. רציתי לשאול, אני נרשמתי ביחד עם חברה שלי לעונה 5 של ניידת החלומות. האם נדע אם נתקבל? או שההרשמה כבר נסגרה? ויש כבר ילדים שנבחרו? או שהעונה כבר צולמה? אנחנו קיבלנו הודעה מיונתן אבל לא בקשר להרשמה רק ברכת שנה טובה. אשמח מאוד מאוד מאוד אם תענו לי! *תשובת המערכת: הצוות יפנה למי שיתקבל. ההודעה של 'שנה טובה' נשלחה לכולם*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture