עלילות ארץ גושן – פרק 1 – הנמלט א

עונה 9 >
פרק 1 >

עלילות ארץ גושן – פרק 1 – הנמלט א

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם



לא קיימים פרקים קודמים

לפרק הבא>>

עלילות ארץ גושן – פרק 2 – הנמלט ב

play-rounded-fill

279 תגובות

  1. תגובה
    וואי אני לא מאמינה שזה יצא סוף סוף איזה מתחחח ערוץ מאיר תודה רבה ממש שאתם קמים ממש מוקדם בשבילנו בזמן שלנו יש חופש ומוצאים דברים כל כך מענינים וכייפים תודה רבה.

  2. תגובה
    יש!! סוף סוף זה יצא!!! וואויי אני במתח לא נורמליייי חבל שלא ראו את חדגא כאן ולכל הילדים ששאלו אני חושבת שזה יהיה כמו העונות הרגילות הקודמות שלפעמים יש שני חלקים לפרק ולפעמים חלק אחד לפרק

  3. תגובה
    אה ודרך אגב [ששלחתי ליפני רגע תגובה ] אתם עושים מלאכת קודש במקום שילדים יגלשו במקומות לא טובים אתם עושים את הערוץ רק תבינו אני יכול להכנס ליוטיוב ואני לא נכנס כל הכבוד לכם !

  4. תגובה
    וואוו! ערוץ מאיר! קודם כל, פרק מקסים. ממש איכותי כמו פעםם!! שנית- השתפרתם מאד, גם האיכות של הצילום! ממש רמה גבוהה. וגם פרק של 20 דקותת!!! תודה רבה לכם! אלופים!! תמשיכו להאיר ותוציאו עוד סדרותת!! אנחנו ממש מחכיםם ואוהבים אתכם!!

  5. תגובה
    לאיילה עורכת תוכן שנכנסים לדף משחק ביתי יש אפשרויות ללחוץ עליהן וזה מגיעה ישר למה שלחצתי ובאחת האפשרויות כתוב הרשמה לעונה 2 אני לוחצת על זה מלא וזה לא עושה כלום אז מתי תעשו עונה נוספת של משחק ביתי?

  6. תגובה
    זה לא הגיוני שיקראו לו דוד גרשון, כי ב'פריחה מאוחרת' חלק ב' פרץ אומר לגבי הלקות בשחין בין השאר גם שיש להם סבא גרשון. אז איך יכול להיות שיש אב ובן ושמם גרשון? (אלא אם כן זה אח של האמא).

  7. תגובה
    וואואואואוואוא איזה מתח!!!!! למה דווקא בקטעים המעניייניים עוצרים. אה אהא אה אה א…… ואויויויוויויויואאואואואא ו אנחנו כבר מחכים מלא זמן שיצא סרט וגם שיוצא הסרט או עוצרים באמצע או לוקח מלא מלא מלא זמן עד שכל סרט יוצא!!!!!!!!!

  8. תגובה
    וואיי בדקה 40 יש את המזוודה ואז היא נעלמתת טעות קטנה אבל עדיין פרק מושלם בטירוףף מחכה כבר לפרקים עם חדגא. ופשוט אין על פרץ ואסי, אסי מוסיף כל כך הרבה לסדרה.

  9. תגובה
    נכון מאוד. גם באסי וטוביה, שטוביה עמד לטוס לצרפת, הוא אמר לפולקע: 'אני מתרגש, זו פעם ראשונה שאני יוצא מארץ ישראל'. לעומת זאת בתוכנית מוקדמת (תשס'ח – תשס'ט), רואים את טוביה חוזר מטיסה מ'ניו יורק', ואסי ופולקע שרים, 'הבאנו שלום עליכם, הבאנו….וכו'. בקיצור, צריך לעבור על כל התסריטים שמצלמים.

  10. תגובה
    עבור עורכי תוכן האתר הנפלאים. רציתי לבקש משהו: אם אפשר שפרק שפתוח גם למי שלא מנוי אז גם פרק ב יהיה פתוח גם למי שלא מנוי אשמח אם תמלאו את בקשתי .מנויה אחת (בעצם לא…)

  11. תגובה
    ואגב… קראו לאבא נחשון -ולא גרשון… פרץ בן נחשון ולא פרץ בן גרשון…! הבנתם/ן ?< זה פשוט צירוף דומה.. תודה על העונה הנפלאה ומלאת תוכן טוב וערכים!!!! אין עליכם ערוץ מאיררררררר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture