אדון הסליחות עונה 2 פרק 6 – לחזור ולגנוב

עונה 2 >
פרק 6 >

אדון הסליחות עונה 2 פרק 6 – לחזור ולגנוב

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

אדון הסליחות עונה 2 פרק 5 – איך לזהות תינוק

לפרק הבא>>

אדון הסליחות עונה 2 פרק 7 – מצטרף למניין

72 תגובות

  1. תגובה
    לאילה עורכת תוכן שלום! יש לנו בעיה הסרטים שאנו רואים בערוץ מאיר (לאחרונה…) הם באיכות יותר נמוכה ולוקח להם שעה לטעו גם כשאני עושה 'תמיכה' לאעובד לי… **תשובת מערכת האתר ואילה – אז בבקשה צרו קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שבצד שמאל למעלה באתר, תודה** מה לעשות?

  2. תגובה
    תקשיבו אני הבנתי מהסיפור או משל הזה הרבה כמה החיים שלנו יכולים להשתנות עם לא נרגיש שקצת קשה לנו אלא נתמודד עם החיים שלנו כמו שהם . אין חברות? מנסים לחפש ולהתיידד. אין הרבה כסף? זה לא מוציא עיניים לחברים. אני נהניתי והפקתי מזה הרבה. וגם כולם יכולים ללמוד מי זה ולמצוא מי זה מרגליות!!!!תודה לערוץ מאיר על המחשבות הטובות שהכניסו אותי לזה!!!!

  3. תגובה
    ל מי שביקש סרטים על גוש קטיף יש את הסרטים הבאים: הפצמר האחרון, התנערי, בין שמים לחול ועוד ביוטיוב והתנערי זה בגוגל באתר של המוזאון של גוש קטיף והסרטים לא לרגישים כי ההורים שלי גרו בגוש והם מש בכו מהסרטים….

  4. תגובה
    אין על ערוץ מאיר!!!! מצחיק לראות את כל האנשים עם מסכות ורק השחקנים גם מדברים איתם וגם בלי מסכות…. בטח זה צולם לפני הרבה זמן אז עדין לא כל כך הקפידו על מסכות….

  5. תגובה
    לאילה היקרה! רציתי לשאול האם יצא פספוסים של אדון הסליחות? תודה רבה על כל הסרטים המדהימים ולצוות שלמרות הקורונה דואג שאנחנו נהנה! **תשובת מערכת האתר ואילה – שלום חיה, בשם כל צוות הערוץ – תודה רבה! אך לא מתוכנן פרק פספוסים**

  6. תגובה
    וואו! מאוד מאוד מאוד מחזק!!!תודה רבה לכל ערוץ מאיר וגם ל: טוביה,אריאל,עופר ואבישי שטרית אוהבים אותכם מאוד מאוד מאוד!!!!!!!! וגם לצלמים ולמלבישים ולכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture