אדון הסליחות עונה 2 פרק 5 – איך לזהות תינוק

עונה 2 >
פרק 5 >

אדון הסליחות עונה 2 פרק 5 – איך לזהות תינוק

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

אדון הסליחות עונה 2 פרק 4 – בוא נעשה חשבון

לפרק הבא>>

אדון הסליחות עונה 2 פרק 6 – לחזור ולגנוב

115 תגובות

  1. תגובה
    אמהלה איך עופר ואבישי שטרית נראים הם בכלל לא דומים לעצמם, ושמשון מאוד מצחיק, והילד הקטן שבעגלה מתוק מדבש !!!!!!!!!!!!! בטח בעונה הבאה לא יהיה רק את השחקנים טוביה,אבישי שטרית, שמשון, ועופר אלא גם יהיה את השחקנים: אסי צובל, ומתי אין עליכם ערוץ מאיר בעולם

  2. תגובה
    ואו איזה מתוק התינוק של מי הוא הוא ממש מתוק באמת מתי יצא מיליונר סוכות ומתי יצא עלילות ארץ גושן עונת שחין בבקשה תוציאו ו……. ואו כמה שאלות חחח אז ולמה יש משחקים שירדו מהאתר בבקשה תחזירו אותם אני ממש אהבתי את המשחק הראשון של ערוץ מאיר בבקשה להחזיר אותו רק אותו לפחות ודבר אחרון בבקשה תעלו את התגובה שלי ועוד שאלה איך קוראים לתינוק בבקשה תשובות מהירות תודה רבה אתם אלופים

  3. תגובה
    רואים שהם לא בדיוק מאה שעורניקים. כי גזונטהראיט באידיש זה לבריאות אבל מבטאים את זה גזינטהראיט בהגייה חסידית. חוץ מזה, אם האיש ההוא עם הפעייס ליטאי, איך יש לו פעייס?… ואם הוא חוסיד, איפה הקפטע?… [ החליפה השחורה הארוכה] וחוצמיזה הכובע השחור הרחב שייך ללפני מאה שנה… [ברצינות!] הכובעים החסידיים של היום לא רחבים כאלה, והליטאיים מעוקמים בקנייץ … וכיפות שחורות קטיפה עם סרט קטנות כאלה, בכלל לא מקובלות אצלינו! [אצל החרדים] אז אם אתם צריכים פעם הבאה איך נראה חרדי מאה שעורניק אמיתי, פנו אלי. הירשקה.

  4. תגובה
    יש אין על אסי ויונתן!!! אנחנו הכי אוהבים את הסדרה אסי ויונתן ועלילות ארץ גושן לאיילה עורכת תוכן אתם מתכוונים להוציא בשנה הקרובה (אחרי הסגר) עלילות ארץ גושן עונת ברד? בבקשה תעני לי!!

  5. תגובה
    אתם לא חושבים שנסחפתם? הכובע לא תואם אף עדה. לפי דעתי בסופו של דבר ה'מאה שעורניקים' האילו אנשים. כמו כולנו יכול להיות שיש להם קצת מבטא יידשי אבל הם אנשים בדיוק כמו כולנו.

  6. תגובה
    מזה משנה לכם אם אני כותבת שמשון ולא אריאל קרן וגם מה זה משנה אם אני כותבת מתי ולא דן סודרי, וסתם ככה מתי כשתגדלו יתאים לכם ליהות מורים לדקדוק אם אתם ככה מדקדקים בכל מילה שלא נכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture