אסי טוביה וחברים 2019 פרק 8 – מי רוצה להיות טריוואי

עונה 9 >
פרק 8 >

אסי טוביה וחברים 2019 פרק 8 – מי רוצה להיות טריוואי

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

אסי טוביה וחברים 2019 פרק 7 – מסיבת הפתעה

לפרק הבא>>

אסי טוביה וחברים 2019 פרק 9 – מתי והחולצה המשגעת

264 תגובות

  1. תגובה
    לאילה עורכת התוכן היה לפני שנים סרט שאסי היה גם כן בתחרות(אבל בתנ'ך) והוא הפסיד משהוא כזה, בערך בקיצור איך קוראים לסרט הזה אשמח אם תשלחי לי בחזרה תגובה תודה שירה.

  2. תגובה
    אין כמותכם אלופים כבר חשבתי שלא תעשו סרטים עם גדי וסוף כול סוף!!!!!!!! שהחינו וקימנו לזמן הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!רק שבא לי כבר לראות את הפרק הבא, אתם לאחרונה הערוץ שהכי מענין אותי אבל חבל שאפשר להכנס אליכם רק מי תוך אנטרנט כי אתם כמו מקלט כשמשעמם נכנסים אליכם וזה הוא מקבלים שאלות, סרטים ,משחקים, ועוד מלא!!! ולאילה אורכת תוכן תגידי לי בבקשה מה את אומרת על המכתב הארוך הזה פשוט רציתי שאני אוכל לכתוב הכל בבת ולא לחכות לא חשוב אז פשוט תגיבי לי תודה וביי לבינתים!!!!!!!

  3. תגובה
    מתי שפרסמו את הסרט בדקה ה 6:50 יש את זה שפולקע נותן את העט עפרון ואת המרקר והמחברת ביום הראשון כל החפצים נצצו או החליפו צבעים (אפקטים) אבל יום אחרי זה לא עשה את כל האפקטים למה?

  4. תגובה
    לאילה עורכת תוכן איך קוראים לסרט עם סבא של טוביה שעלה לארץ ולסרט עם צביקי ששתל עץ ולסרט שמטי מנסה לעשות סולחה בין אבא שלו ובין דוד שלו והסרט עם ההופעה בקיסריה שטוביה מפחד להופיע תודה רבה

  5. תגובה
    שלום אלי. מגיעות מאות בקשות, ולכן צוות ההפקה יוצר קשר רק עם הילדים הרלוונטים. לאחר שיבחרו כל הילדים לעונה החדשה – אנו נודיע על כך ב'לוח השידורים וההודעות', ואז – אם לא יצרו איתך קשר עד פרסום ההודעה – זה אומר שלצערי לא בחרו בלך לעונה הזו.

  6. תגובה
    השיר שאסי שר על מונטיפיורי הוא כזה:(הפזמון) 'הוא עלה למרכבה ודיו לסוסים אמר פה מתן בסתר שמה נדבה ופה צביטה בלחי או ליטוף של אהבה ולכל היהודים שמחה וגאוה וכל הכבוד לשר!'

  7. תגובה
    זה לא נותן לי לראות את הסרט **תשובת מערכת האתר ואילה – בבקשה לחצו על 'ריענון' ואז נסו שוב. אם עדיין לא עובד לכם – יש ליצור קשר עם צוות התמיכה הטכנית דרך כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  8. תגובה
    אהבתי את הקטע שמתן הכיר לאסי את גדי והם עשו כאילו הם לא הכירו אחד את השני. רעיון מגניב ששילבתם את 2 הסדרות (מעמול, אסי טוביה וחברים) ביחד. תודה רבה ערוץ מאיר!! אחלה פרק:) (ראיתי אותו כבר איזה 5 פעמים, והוא כל פעם מעניין)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture