החלל והחללית בראשית

עונה 1 >
פרק 26 >

החלל והחללית בראשית

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

סוכן X – חיכוך

לפרק הבא>>



לא קיימים פרקים נוספים

63 תגובות

  1. תגובה
    רק שתדעו שהחללית נגעה בירח והקשר איתה נותק כי היא התרסקה ואני ראיתי גם אתם לא מבינות איך אנשים שם כמעט בכו שיא מעצבן אבל בתכלס אנחנו המדינה ה-7 שהגיעה לירח אבל הולכים כנראה בעז'ה לשלוח חללית חדשה לירח ועדין לא יודעים מתי אבל לפחות יש הצלחה בזה שהיא עברה את מאדים ואת האטמוספרה כי מי שעובר את זה זה כבר ניצחון בשבילו יאלה ביושששששש חפתי לכם מ ס פ י ק ותודה לערוץ מאיר על הסרטים והמשחקים המטריפים!!!!!!!!

  2. תגובה
    בסוף החללית בכלל לא נחתה יכול להיות שהיא נחתה אבל איבדו איתה קשר, תחשבו שעוד 50 שנה תיצא עוד חללית לירח ואז הם יפגשו את החללית הזאת ויגידו זה בטח החללית שאבא שלי אמר לי ששלחו לפני 50 שנה ואיבדו איתה קשר

  3. תגובה
    אילה עורכת תוכן, איך קוראים לפרק שטוביה צריך לשיר והיא שעמדה בקיסריה(אם אני לא טועה)והוא מפחד וחברי הצריף משכנעים אותו? זה דחוף לי לפסח! אפשר את שם הפרק?

  4. תגובה
    אמרו שרוצים לשגר את החללית ב 2015 ובסוף לא…….. וגם הם אמרו שהשמש היא באמצע וזה לא נכון לפי היהדות כדור הארץ באמצע!!!!! תודה לערוץ מאירר האלווווווווף!!!!!!!!!!!!!!!

  5. תגובה
    אמאלה איזה מבאסססס שהיא התרסקההה קלטוווו השקיעו עליה 8 שנים ו3200,000 שקלללל היה כתוב במגזין ילדים:) ולכל האלה ששאלו- לא חידשו את העונה העלו את הפרק הישן הזה…שימו לב שזה עוד לפני שסיימו לבנות אותה…. שעוד רק תכננו לשגר אותה ב2015… באעסהההההה

  6. תגובה
    אנחנו (סוכני המדע) בדקנו וראינו אותה בשעת הנחיתה ע'י טלסקוף וגילינו שהיא קודם נחתה על הירח ורק אז התפוצצה תודה שצפיתם בסרט זה מאת: פאי, בוס, סוכן X -סוכני המדע!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture