הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 6

עונה 1 >
פרק 6 >

הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 6

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

חידת נוצות הזהב מספר 2

לפרק הבא>>

פתרון נוצות הזהב מספר 3

172 תגובות

  1. תגובה
    וואו סרט ממש יפה ומושקע בכלל הסדרה הזאת וכל הסדרות האחרים! רק אשמח אם תוכלו להביא להבא סרטים שהם עם נשים קצת יותר צנועות מהאישה בסרט זה. תודה רבה על ההבנה!!!!!!

  2. תגובה
    תודה רבה על השינוי שעשיתם ואני מקווה שכל הילדים היתלהבו מהשינוי אז תודה רבה על הפקות מדהימות ומושקעות ובעיקר לך אילה עורכת תוכן שתמיד מפתיעה ומשמחת אותנו בהודעות חדשות וגם תמיד עונה תשובה לכל שאלה ששואלים אז תודה רבה ממני הודיה

  3. תגובה
    לאילה עורכת תוכן אני לא מבינה למה אי אפשר מראים בנות זה לא צנוע אי אפשר שבמקום ספרנית היה ספרן ולמה הזמר לא ילבש כיפה רק לסרט אני יודעת שלא כולם דתים גם לא יונתן אבל זה אתר דתי עובדה שיונתן ויוגב לובשים כובע וגם יובל מאסי וטוביה אשמח ותשקלו את זה נב אני כבר 6 שנים מנויה ומכירה אפילו את החדר של טוביה ואני חולה על ערוץ מאיר בברכה שטרני

  4. תגובה
    שלום שטריני. לגבי השתתפות בנות- אנחנו משלבים גם בנות וגם בנים בתוכניות שלנו. אמנם מבחינה הלכתית יש דעות שסוברות שגברים לא יכולים לראות אישה מציגה, אך כל עוד עוד האישה לא מציגה אין בעיה כלל, ולכן אין בעיה עם הספרנית ואין צורך בספרן. לגבי כיפה וכיסוי ראש-כל המטרה של הערוץ היא להרבות אהבה ואמונה בעם ישראל. הערוץ מסתכל על הפנימיות של האנשים, ולא על האם הם חובשי כיפה או לא. המשתתפים בפרקים מכבדים אותנו בנוכחותם ובכישרונם, ואנו מכבדים אותם כפי שהם.

  5. תגובה
    אני חושבת שזה דווקא לא רע לדבר יידיש! כי מי שמדבר יידיש הוא מדבר בשפה הזאת שום ששפת הקודש היא שפה קדושה וזה לא ראוי לדבר בה סתם כל עוד חרב בית המקדש ועדין לא נבנה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture