חידת נוצות הזהב מספר 2

עונה 1 >
פרק 5 >

חידת נוצות הזהב מספר 2

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

פתרון נוצות הזהב מספר 1

לפרק הבא>>

הרפתקאות נוצות הזהב- פרק 6

176 תגובות

  1. תגובה
    יודעים את התשובה המלאה? כתבו אותה כאן בתגובות ואולי תזכו בפרס! (התשובות שלכם מגיעות אלינו, אך לא נפרסם אותן כדי לא לגלות לאחרים). ניתן לענות עד יום שלישי הבא בשעה 08:00 בבוקר. בהצלחה!

  2. תגובה
    אני חבדניקית אז זה קלל רצחחחח שווה לכם להקיר את הרבי הוא איש עם עוצמה רבה אפשר גם לכתוב מכתב בשבילו ולשים אותו באגרות קודש ותיהיה לכם תשובה! הרבי עשה מלאאאא ניסים תקירו אתו!

  3. תגובה
    לכל מי שחבדניק זה לא יפה להגיד ולהשביץ שזה קל תחשבו על כל הילדים שאינם חבדניקים זה מוריד להם את החשק לנסות לענות תחשבו על זה ותחשבו האם זה מה שהרבי היה רוצה שנשביץ לכולם??? ממש ממש לא

  4. תגובה
    לאילה עורכת תוכן- בקשר להכל בחסד.. אם למשל יש זוג שהתקבל, והוא תורם למשל לעמותה שנמצאת בפתח תקווה, אז שם מצלמים את הסרט? ולשם הזוג צריך לינסוע? אני מקווה שאת יכולה לענות לי בפירוט על השאלה! תודה רבה!!

  5. תגובה
    לאילה עורכת-תוכן: היה משהו שהציאה לך לעשות סידרה על חבד וענית לו שתוסיפו לרשימת הבקשות מהצופים ואני רוצה להעיר הערה לומר שלפי דעתי אסור לשחקן להתחפש לרבי מלובביץ זה ממש לא מכובד לדמותו

  6. תגובה
    איזה קלללל (אני חבדניקית:) אני גרה במוסקבה שברוסיה!!!!!!!!! (אם אתם חושבים שאני לומדת בבית ספר נט אז טעיתם, יש בית ספר חב'ד במוסקבה !!!!!! בבית ספר לבנות יש בערך 100 תלמידות!!!! ולבנים (שאבא שלי המנהל שם) בערך 150 תלמידים!!!!!!!!

  7. תגובה
    לכל מי שחב'דניק זה ממש לא יפה להגיד שזה קל. תחשבו על מי שאינו חב'דניק הוא חושב שלעולם לא יצליח ליפתור את החידה… אני מבקשת שלא לרשום כאלה תגובות!

  8. תגובה
    היי בבקשה תעני לי אם אחותך משתתפת בתחרות הזאת של אחו'ת??? פליז תעני לי… ואם זאת היא אז רק שתדעי שאני הצבעתי- בחרתי בה כי הזוג שלה זאת מישהי מצפת!!!!

  9. תגובה
    לכל הצופים שהתלוננו על זה שעושים חידות לחבדניקים ואז הם לא יודעים, שיחשבו על זה שאני לא לומדת בבית ספר על אליעזר בן יהודה ועל נעמי שמר ככה שאני לא יודעת עליהם כלום! (אני משערת שככה גם שאר החבדניקים שצופים) אז לא להתלונן בבקשה, זה הפרק היחיד שאני יודעת את התשובה ככה שאתם המרוויחים פה!

  10. תגובה
    זה כזה כזה כזה קל: חב"ד – חמכה בינה דעת ספר התניא מי שכתב את ספר התניא זה אדמו"ר הזקן רבי שניאור זלמן מליאדי השאלות האלה קטנות על החבדניקי"ם כמוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture