גדולים פרק 5

עונה 1 >
פרק 5 >

גדולים פרק 5

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הכירו את המתמודדים – אלחי ואלקנה

לפרק הבא>>

גדולים פרק 6

149 תגובות

  1. תגובה
    אני התחלתי את הבית ספר ביום חמישי ואגב הסדרה מושלמת והמתחרים מעולים אבל זה לא פייר שלא קיבלו אותי איזה באסה אני היתי בערוץ מאיר באודשנים ואז כתבו לאמא שלי יומים אחרי זה שלא התקבלנו איזה באסה תקשיבו אבל לא נורא כל המתחרים והמתחרות תצליחו ובגדול ויאללה תנצחו בעזרת השם בייי בהצלחה גדולים וגדולות!!

  2. תגובה
    יואוו!! אני במתח! לדעתי טל ושרה ינצחו! אין עליהם! איזה מתח ולחשוב שאני צריכה לחכות עד יום ראשון הבא!! חחח הדס הזאת קורעת!! בקיצור פרק מושלם אבל אחד המותחים!!!

  3. תגובה
    טל ושרה כל מי שכתב לכן תגובות ואמר שאתם אלופות ומעולות ושתנצחו צודק ברמות על אגב יש לכן פוטנציאל ממש גדול הניצחון תפור עליכם בגדול וכולם חושבים ככה

  4. תגובה
    היי אילה, יש לי רעיון – לפעמים אני כותבת תגובות באתר, ואני לא יכולה לראות אם מישהו ענה לי, רק אם אכנס לדף שבו כתבתי את התשובה… אולי בבקשה בבקשה אפשר לעשות איזה משהו באתר, שזה מראה אם משהו כתב לך תגובה? לא יודעת שיקפוץ משהו או שיהיה סימן? אשמח שתעני לי, תודה רבה רבה

  5. תגובה
    איזה מצחיקות הדס ורעות והדס עם החתולה ושהיא הלכה אחרי רעות ואמרה כלב כלב והחיבוק הם הורסותתתת בטירוף ושהם לא ידעו מה זה סליק ואיפה הכניסה לבית כנסת בקיצר קורעות

  6. תגובה
    למי שכתב/ה שזה לא פייר שבגלל שהאדומים מכירים את ירושלים אז הם מנצחים, שתדע/י לך שזה לא נכון בכל!! גם אני גרה בירושלים ואם הייתי הולכת לתוכנית הייתי בדיוק באותה רמה של בנות שלא גרות בירושלים (כל הזוגות של הבנות) והאדומים מנצחים פשוט בגלל שיש להם עבודת צוות והם טובים ומתקתקים משימות!!

  7. תגובה
    שלום. זוהי מודעת פופ אפ שמובילה לשמות זוכי ההגרלה הגדולה. כנראה את לא מצליחה לראות אותה כי החסימה אצלכם חוסמת מודעות קופצות. את יכולה להכנס ולראות את שמות זוכי ההגרלה אם תלחצי על 'חכמולוגי' בתפריט ואז על 'שמות זוכי ההגרלה'.

  8. תגובה
    יאו אנחנו היום היינו בירושלים וראינו את הבית כנסת הזה והיה שמה בפנים את החץ הכתום הזה של גדולים איזה מגניבבב מה הוא עושה שמה עד עכשיו? חשבנו שעושים עוד עונה אבל יש קורונה ….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture