יש למה לחכות – חלק א

עונה 3 >
פרק 1 >

יש למה לחכות – חלק א

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

ללמוד מכל אחד

לפרק הבא>>



לא קיימים פרקים נוספים

33 תגובות

  1. תגובה
    ערוץ מאיר היקרים והמדהימים. כל הסרטים שלכם כתוב ,התוכן לא ניתן לניגון ואז לחצתי על כפתור התמיכה. ואז גם עשיתי צור קשר וענו לי .ואמרו לי ללחוץ על איפו שכתוב לחץ כאן לצפייה אם הרקע האדום וזה גם לא עוזר כי רק רואים את הלוגו של הערוץ כל הסרטים ככה וזה מעצבן .פעם לא היה ככה בכל מקרה אני לא מאשימה אתכם חס ושלום אתם מקסימים אני מאוד אוהבת את הסרטים שלכם רק אין לי אפשרות לראות אותם ככה. אשמח לתשובה בהקדם תודה ויום נפלא נועה.

  2. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  3. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  4. תגובה
    שלום. הייתה בעיה כללית שתוקנה. אם משום מה את עדיין לא מצליחה לצפות בסרטים – בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הסרטון או פני לצוות התמיכה באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר. 

  5. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצו על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  6. תגובה
    שלום. הייתה בעיה כללית שתוקנה. אם משום מה אתה עדיין לא מצליח לצפות בסרטים – בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הסרטון או פנה לצוות התמיכה באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture