יחי המלך! – פרק 15

עונה 1 >
פרק 15 >

יחי המלך! – פרק 15

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

אסור להתייאש- פרק 14

לפרק הבא>>



לא קיימים פרקים נוספים

383 תגובות

  1. מדהים!!!!!!!!!!
    ממש יפה ומותח, חיכיתי לסרט הזה כל היום. תסתכלו בסוף בסוף אחרי כל השחקנים, התודות, וכל אלה, תראו מה שטוביה אומר: '…במשימה הבאה שלנו.' אולי תיהיה עוד סידרה!

  2. ייייייוווווווואואאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווו
    אמממממממאממאאאאא מי היהה מאמין שזה יגמר ככה הקטע שאסי בחר אם לשים את הכתר או לו ממש בכיתי שהקטע הזה היה…..אמאלה אני גם עכשיו בוכה…תודה על הכל תודה על הסידרה היה ממש יפה…

  3. דחוף………………………………………
    דבר ראשון יישר כח לכל הצוות שעשה לנו סדרה ממש אבל ממש יפה ודבר שני- מי זה הזקן שאמר בפרק הראשון שמשהו רע עומד לקרות ??? אשמח אם תענו לי תשובה!!!!!!!!!!

  4. אתם אלופים!!!! אשרינו!!!
    אסי, טוביה, עופר ארנן וכל העוסקים במלאכה! אין עליכם!!! מכל פרק אתם הולכים ומשתבחים ומסדרה לסדרה..והסדרה הזו והפרק האחרון היה הגדול מכולם!! המשחק היה מרתק ומשכנע!! המוסיקה מעולה המסר החינוכי – ברור! הסצינה שבה אסי פולט פסוקים, דברי ה'- היה רגע שיא!!! היה אדיר! חזק! ומשכנע!!!אתם מחנכים דור שלם! הקיץ היינו כמובן בעיר דוד. והחוויה בזכותכם היתה ממש טובה!! יצרתם חיבור למקום והצלחתם ליצור את העניין בכל הממצאים שם ובביקור, חוויה שונה משנים עברו עם הילדים הבוגרים שלי שלא סבלו ללכת למקום בו היתה ארכיאולוגיה. הביקור בעיר דוד היה ממש משמעותי!, הילדים זיהו כל מקום מהסדרה..:'פה אסי מצא את המטבע'!, פה היה כך ושם היה ככה.. אשרינו שזכינו בכם! ולסיום- וידוי אני נהנית לפחות כמו הילדים מן התוכניות שלכם, אתם מצליחים להצחיק גם אותי ולהפעים ממש! והפעם, הייתי מ-ר-ו-ת-ק-ת…המשיכו במשימה החשובה!!! ותודה לכם!!!

  5. אאאאאאאאאדדדדדדדדדדדייייייייייייייייייייררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    אין דברים כככככככככככככאאאאאאאאאאאלללללללללללללההההההההההה בכל ההההההההההההההקקקקקקקקקקקווווווווווווםםםםםםםםםםםםםםםםםם

  6. אתם פשוט תותחיםםםםם
    ווווואאאאייייי אתם לא מבינים כל הלילה אני חולמת על הקטע שאסי עמד בבריכת השילוח ואמר כי שלמה כי שלמה… כי שלמה בנךךךךך ימלוך אחריך… אתם תותחים אני רועדת כשאני רואה את הקטע הזה…פשוט שיחקתם אותה!

  7. תעשו עוד סדרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תעשו עוד סדרה שבה יש את הבר מצווה של אסי (עם הסרט והשיר ), שתופסים את ארנן, ושחברי הצריף פותרים עוד תעלומה. וחוץ מזה תודה רבה על ה-כ-ל!!!!!!!!!!!!!!!

  8. יחי המלך
    מהמם!!! איזה כוח וגבורה תפס אסי כשהחזיק את הכתר!!! אנחנו רוצים לומר לכל הצוות תודה רבה ענקית!!! על ההשקעה למרות התקציב ! כל השחקנים, הצלמים, הבמאי, המפיק, העורכים, ולכול שאר הצוות תודה רבה היתם תותחייייייייםםםםםםם ואלופייייייייםםםםםםם!!! תמשיכו להפיק כאלה סרטים מושקעייים עם אקשןןןןןןןןןןןןן!! עוד לא היה כאלו סרטים באתר! תודהה!

  9. לרותי!
    אני גם לא הבנתי!!! היו צריכים לומר אם זה פרק אחרון או שיכתבו ההמשך יבוא! אבל אני חושבת שאם שמה שהיה בסוף מאוד בילבל כאילו ימשיך הסידרה??? אם מישאו יודע או יודעת מה קורה שיכתבו בבקשה שכולם יבינו אם ניגמר הסדרה!!ותודה מראש!

  10. אסי וטוביה בעיר דוד
    מלמד ממש! עם מסר מאד מאד חזק, משולב בצורה מותחת ומעניינת, צפינו בסרט הזה מרותקות!! ערוץ מאיר לילדים- ישר כח ענק!! אשריכם שאתם זוכים להעביר לילדי ישראל מסרים חזקים בצורה מעניינת. תודה רבה!

  11. הרפתקאות אסי וטוביה בעיר דוד
    הרפתקאות אסי וטוביה בעיר דוד היא סדרה מאד יפה ומאד משמעותית הייתי צופה יום אחרי יום במתח ומחכה לפרק הבא התכנית שלווה שעשוע וחינוך זה הסדרה הכי יפה שיצאה בערוץ מאיר! גם אם לא וגם אם כן שיהיה המשך להרפתקאות אסי וטוביה בעיר דוד!

  12. תגובה
    לאילה עורכת תוכן: אני (ואני מאמינה שעוד הרבה אנשים כמוני) מאוד אשמח אם תעשו בינג' כמו שעיתם לסדרה הסוד של ירושלים לסידרה אסי וטוביה בעיר דוד בתודה מראש

  13. תגובה
    תודה רבה לערוץ מאיר, הסדרה הזאת מרתקת במיוחד העיצוב, התכנון, והשימת לב לכל פרט ופרט. אני נהנתי מכל רגע, ואשמח לעוד סדרות מסדרות ערוץ מאיר. אני מביע את התפעלותי אפי' שזה פעם שלישית או רביעית שאני רואה אותה. הסדרה שנוצרה לפני כמה שנים טובות עדיין ממשיכה לפעם בעוצמתה, וגם תמשיך. העלילות והמכשולים שכל אחד הציב לשני, והעליות והמורדות ממש מביעות התפעלות. תודה רבה רבה נהינתי מכל רגע. תושב ירושלים. וממחבבי עיד דוד:)

  14. תגובה
    אפילו שאני עכשיו שש שנים אחרי שהסדרה יצאה לאור וראיתי לא-יודע כמה פעמים אני כל פעם מחדש צוחק, מבין, ונמתח. תודה רבה רבה לכם על כל הפעילות והסרטים לא רק בעונה הזאת. תודה אין עלכם.

  15. תגובה
    ואוווו איזה סרט מדהיםםםם !ממש על רמה. מותח ואיכותי! כיף שיש כאלו סרטים! ואני חייבת לומר שבסידרה הזאת השחקנים היו פשוט ת ו ת ח י ם! ובמיוחד אסי בפרק הזה …וגם טוביה עם כל הדרמטי ! עכשיו, שכולנו בחופש בגלל הקורונה, אנחנו עוברים על הסדרות ופשוט נהניםםםם! תודה רבה לערוץ מאיר על סרטים מושקעים גם בתוכן וגם בביצוע! נהנים מכל רגע של צפיה! נשמח אם יצאו עוד סדרות של מתח כשנחזור בעזרת השם לשיגרה….. אוהבים משפחת בן שמעון ?

  16. תגובה
    אומיייגד איזה סדרה שלמות ווואי אין עליכם ערוץ מאיר!!!!!!!!!! זה שיאה מותח ומעניין ומצחיק:) חחחח וואי אין על טוביה עופר ואסי!!!!!! וואי והמפקד הזה מציג שיאה טובבב וגם אסי טוביה ועופר!!!!!!!!!!!

  17. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  18. תגובה
    אני חושבת שאולי לא כולם ראו את הסוף ממש שזה סיום ההרפתקה אני רוצה לשאול עם יהיה עוד עונה כי נראה לי שבסוף התחילו משהו חדש אז זה די מוזר עם לא יצא עונה חדשה עונה 2? כמה זמם צריך בערך לחכות כדי שיצא עונה חדשה?

  19. תגובה
    דבר אחד לא הבנתי בסדרה בפרק אחד בהתחלה ראו את טוביה מחופש מדבר עם מישהו והמישהו הזה אמר לו שהו טס הכי רחוק מירושלים כי משהו רע מאוד הולך לקרות אז יש לי 2 שאלות: 1 מי היה האיש הזה שטוביה דיבר איתו? 2 איך הוא ידע שמשהו רע מאוד הולך לקרות? אשמח לתשובה! תודה מראש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture