איליה קפיטולינה- פרק 12

עונה 1 >
פרק 12 >

איליה קפיטולינה- פרק 12

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

סמוך על סמוך- פרק 11

לפרק הבא>>

תראו אותי- פרק 13

120 תגובות

  1. איזה מתחחחחחח
    למה שהוא יביא להם את הטס????????? אני חושבת שארנן אמר לשותף שלו שבאותו רגע שהוא משבץ את המטבע המזויפת הוא ישבץ את האמיתית וכך הם יאמינו לו ולא ימשיכו לחפש אותו…..איזהה מתחחחחחחחחחחחח!!

  2. איליה קפיטולינה
    בטוח שארנן עשה להם מלכודת הרי שמעו אותו בפרקים הקודמים מדבר אם הבוס שלו מתח חזק מתי כבר יגיע הפרק של הכתר זה הסדרה הכי מתח בערוץ מאיר טוביה אתה שחקן הכי טוב בערוץ מאיר וגם עופר אסי והמפקד וארנן וכל האנשים שמשחקים בסדרה זאת הלוואי שכבר יהיה פרק 13 כל הכבוד לערוץ מאיר

  3. ארנן עובד הליהם
    הוא רוצה הוא רק רוצה שהם יחשבו שלא צריך לחפש וכך הם לא יפריעו לו למצוא את הכתר בעיר דוד (ברגע שהוא שם את המטבע הרביעי אז נוצר הכתר אפו שהוא )

  4. מותחחחחחחחחחחחח!!!
    נראה לי שארנן משקר בגלל הצחוק שלו בסרט נראה לי שהוא רוצה שהם יעשו את העבודה של הכנת הכתר והשמדתו באדמה ואז ארנן יבוא וייקח את הכתר וימלוך על העולם!!!

  5. תיכנסו דחוף!!
    הוא בטוח רוצה לשלוט בעולם!! מה בדבר הצחוק המרושע שלו?!ומה נראה לכם, מה הם יעשו עוד 3 פרקים?! (יש 15 פרקים) יחגגו?! ברור שהוא רוצה להכניס אותם לאיזו תסבוכת..

  6. הערכת מצב
    יש שלושה אפשרויות או שארנן לא משקר (שזה לא כל כך הגיוני כי :1 באחד הפרקים רואים שארנן מדבר עם מישהוא [לכאורה השותף/הבוס שלו] מפוקפק 2 ארנן צחק צחוק מרושע כאשר המטבע הרביעית נמצאה 3 נשארו עוד שלושה פרקים) או שארנן הביא טס מזויף והוא סיכם עם השותף שלו על שעה מסוימת שהוא ישבץ את המטבע המקורית 3 שארנן הביא את הטס המקורי כדי שיעשו לו את העבודה ואז הוא יגנוב את הכתר כמו שהוא כבר עשה עם הטס המזויף מה שבטוח גם אם ארנן משקר הפעם יתפסו אותו כי אין זמן לעוד הסתבכות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture