פרק 1 – שממה

עונה 1 >
פרק 1 >

פרק 1 – שממה

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם



לא קיימים פרקים קודמים

לפרק הבא>>

פרק 2 – חריש

137 תגובות

  1. תגובה
    באמת שאני מאוד אוהבת את הסידרה זאת והיא מושקעת והיסטורית ואפילו כשלמדנו על זה בכיתה אז זה מאוד עזר לי להבין אבל זה קצת מעצבן שמעלים סרטים מפעם בא סרטים חדשים

  2. תגובה
    יאו מה הקטע ליראות סרט שראו?? אומנם הוא מושקע!! ויפה! אבל רוצים סרט חדש..סליחה אבל הערוץ הזה ירד רמה!! אבל באמת זה סרט יפה!! והכל פה עם המון חשיבה ויצירתיות! אבל יש דברים שחייב להגיד!! סליחה מראש אם נעלבתם!!! זאת האמת! ביוווש!

  3. תגובה
    מה עם העונה החדשה של אסי וטוביה? למה לא משדרים אותה? זו סדרה יפה, אבל ראיתי אותה הרבה פעמיים ואין לי עניין לראות אותה שוב. אני מואוכזבת ממכם ערוץ מאיר!

  4. תגובה
    למה לא מוציאים סידרה חדשה זה לא כיף שמוחקים משהו מהאתר (למרות שראיתי את זה ) ואז מראים את זה במקום סדרה חדשה. אני מקווה שערוץ מאיר ישקול שוב ויוציא משהו חדש. תודה!

  5. תגובה
    וואי אתם לא יכולים להעלות סדרות חדשות? זה מעצבן כי יש ילדים (כמוני) שראו את הסדרה ועדיין זוכרים וזה כאילו לראות אותו דבר פעם, פעמיים, שלוש. בתודה, סבתא מינה מבנימינה

  6. תגובה
    אני פגשתי את דן סודרי בחנות הובי בכנפי נשרים וואי היה ענק אבל שאלתי אותו אם יהיה אסי וטוביה והוא אמר לי שבנתיים אתם לא עושים עונה של זה ? אפשר תשובה תודה

  7. תגובה
    שלום שירה ושאר הילדים ששאלו מדוע עדין לא יצאה תוכנית חדשה. אנחנו עוברים על תוכנית חדשה לחופש הגדול וכן ב'ה בתחילת החופש תעלה העונה החדשה של 'אסי טוביה וחברים'! תודה על ההבנה והסבלנות!

  8. תגובה
    שלום רבקה. הסיבה שהחלטנו לערוך שידור מחדש היא שהתוכניות הבאות (תוכנית חדשה ועונה חדשה ל'אסי טוביה וחברים') לא הספיקו להיות מוכנות לשידור ישר אחרי סיום 'הרפתקאות נוצות הזהב'. לכן החלטנו לערוך שידור מחדש ולשדרג אותו עם חידות ופרסים. ב'ה ממש בתחילת החופש העונה של 'אסי טוביה וחברים' תהיה מוכנה ותעלה לשידור לאתר, וכן התוכנית החדשה. תודה על ההבנה והסבלנות.

  9. תגובה
    שלום אילי. הסיבה שהחלטנו לערוך שידור מחדש היא שהתוכניות הבאות (תוכנית חדשה ועונה חדשה ל'אסי טוביה וחברים') לא הספיקו להיות מוכנות לשידור ישר אחרי סיום 'הרפתקאות נוצות הזהב'. לכן החלטנו לערוך שידור מחדש ולשדרג אותו עם חידות ופרסים. ב'ה ממש בתחילת החופש העונה של 'אסי טוביה וחברים' תהיה מוכנה ותעלה לשידור לאתר, וכן התוכנית החדשה. תודה על ההבנה והסבלנות.

  10. תגובה
    שלום ידידיה. הסיבה שהחלטנו לערוך שידור מחדש היא שהתוכניות הבאות (תוכנית חדשה ועונה חדשה ל'אסי טוביה וחברים') לא הספיקו להיות מוכנות לשידור ישר אחרי סיום 'הרפתקאות נוצות הזהב'. לכן החלטנו לערוך שידור מחדש ולשדרג אותו עם חידות ופרסים. ב'ה ממש בתחילת החופש העונה של 'אסי טוביה וחברים' תהיה מוכנה ותעלה לשידור לאתר, וכן התוכנית החדשה. תודה על ההבנה והסבלנות.

  11. תגובה
    שלום. הסיבה שהחלטנו לערוך שידור מחדש היא שהתוכניות הבאות (תוכנית חדשה ועונה חדשה ל'אסי טוביה וחברים') לא הספיקו להיות מוכנות לשידור ישר אחרי סיום 'הרפתקאות נוצות הזהב'. לכן החלטנו לערוך שידור מחדש ולשדרג אותו עם חידות ופרסים. ב'ה ממש בתחילת החופש העונה של 'אסי טוביה וחברים' תהיה מוכנה ותעלה לשידור לאתר, וכן התוכנית החדשה. תודה על ההבנה והסבלנות.

  12. תגובה
    השידור חוזר של 'ארץ ושמיים' יהיה במהלך חודש סיוון, אבל בתאריך כ'ג סיוון יעלה הפרק המקדים לעונה החדשה של אסי טוביה וחברים, וכשבוע לאחר מכן העונה החדשה תתחיל.

  13. תגובה
    לערוץ מאיר שלום: אני יחסית חדשה בערוץ ככה שלא הספקתי לראות את כל הסרטים שיש פה ורציתי לשאול אם ארץ ושמים זה חדש (בשבילי זה חדש) ? כי ראיתי בתגובות שאומרים שזה לא חדש אני לא היתי פה שזה שודר, מי יכול לומר לי מתי שודרו את העונה ? אשמח לקבל תשובה !!!

  14. תגובה
    שלום. בתגובות לפרק. (כפתור ה' הוסיפו תגובה'). אנו רואים את כל התגובות שמגיעים ולא מפרסמים את התגובות שהן תשובות לחידה. (ספציפית החידה הזו כבר סגורה).

  15. תגובה
    שלום חיה. לא מחקנו אותם. ניתן למצוא אותם דרך תיבת החיפוש , ואם יש פרק ספיציפי שאת לא מוצאת- ניתן לשאול אותנו דרך כפתור ה' צור קשר' שבאתר ונסה לעזור.

  16. תגובה
    שלום שיראל. העונה החדשה של 'אסי טוביה וחברים' לא הספיקה להיות מוכנה בזמן לשידור ישר אחרי 'הרפתקאות נוצות הזהב' ולכן החלטנו לשדר בינתיים שידור חוזר של 'ארץ ושמיים.'

  17. תגובה
    לאילה המקסימה.זה מדהים לראות איך את עונה לכל ליד וילדה, למה הסדרה עולה שוב, ומתי תצא סדרה חדשה. בהמון סבלנות… בתכלס את בכלל לא חייבת לענות, יכלת לומר לילדים שאת כבר כתבת לאחד מהילדים את הסיבה.. ועוד בפירוט.. ולכל אחד!אין עליך!

  18. תגובה
    שלום מעיין. הסיבה שהחלטנו לערוך שידור מחדש היא שהתוכניות הבאות (תוכנית חדשה ועונה חדשה ל'אסי טוביה וחברים') לא הספיקו להיות מוכנות לשידור ישר אחרי סיום 'הרפתקאות נוצות הזהב'. לכן החלטנו לערוך שידור מחדש ולשדרג אותו עם חידות ופרסים. ב'ה ממש בתחילת החופש העונה של 'אסי טוביה וחברים' תהיה מוכנה ותעלה לשידור לאתר, וכן התוכנית החדשה. תודה על ההבנה והסבלנות.

  19. תגובה
    שלום שיראל. ב'ה בחופש הגדול יצאו בכל שבוע פרק של העונה החדשה של 'אסי טוביה וחברים' וכן 2 פרקים של הסדרה החדשה.אז שווה להמשיך לחכות וכל הכבוד על הסבלנות!

  20. תגובה
    שלום חיה. אפשר לראות סרטים ישנים. לדוגמא את פרקי 'החדר של טוביה' דרך עמוד הסדרה שנמצא בעמוד ה'וידאו'. ניתן להעזר גם בתיבת החיפוש באתר. צפייה נעימה!

  21. תגובה
    שלום נחמי. הליהוק לא הסתיים מזמן. מה שקרה זה שהפקת התוכנית מושהת. מה שאומר שבשלב זה אנחנו רק אוספים את כל הבקשות שמגיעות- אבל לא יוצרים קשר עם הילדים הרלוונטים. ב'ה כשתחודש ההפקה- אז צוות ההפקה יעבור על כל הבקשות שהגיעו למייל של 'הכל בחסד' ואז יצור קשר עם הילדים הרלוונטיים. תודה על ההבנה וכל טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture