תכנית העשור חלק א'

עונה 3 >
פרק 36 >

תכנית העשור חלק א'

hide2

 

רואים אותי?

video
play-rounded-fill

<<לפרק הקודם

הצצה לתכנית העשור!

לפרק הבא>>

הצצה לתכנית העשור חלק ב'!

108 תגובות

  1. הי כבר עבר עשר שנים
    היום יום הולדת לערוץ מאיר … סדרות מושלמות כל הכבוד אהבתי את הסרט תכנית העשור כל הכיתה שלי כמעט מכירה אותכם כל הכבוד ותודה רבה עלו והמשיכו ככה

  2. תפתחו ותראו מה כתבתי….
    אז ככה יש לי מספר דברים לכתוב: 1.מזל טוב! ערוץ מאיר!2.הפרק פשוט מושלם! 3. אסי פשוט חמוד כזה,נמרץ,וחברמן אמיתי! 4.הפרק הזה הוא הפרק הכי יפה בטוק טוק! 5.אוהבת אותכם ערוץ מאיר! תמשיכו לעשות לנו סרטונים! תמשיכו לעשות לנו סדרות יפיפיות! ותמשיכו להיות כאלה חמודים! מזל טוב!

  3. תגובה
    איזה פרק מנגיבב! המשחקים היו מצחיקיםם במיוחד השניים האחרונים!! השאלות של אסי במשחק הראשון ושל פיתום בשני היו מנגיבות ומצחיקות!! חחח טובים אין עליכם ערוץ מאיר מזל טוובבב!!

  4. תוכנית העשור!
    מזלטטטטטטטט אתה ענק!! שתמשיך להית ככ מעניין, מפתיע ומצחיק 😉 אוהב/ת אותך!! אתה פשוט על הכיפאק!! ולגבי התוכנית אתם חייבים להוציא פרק בזמן הקרוב מצפה בקוצר רוחחחחח!!

  5. תגובה
    אין אף אחד בעולם שלא אוהב את הערוץ החינוכי הטוב המקסים הנהדר המשקיען והמלך הזה איזה מתיקות איזה תענוג איזה כבוד הדדי והכי חשוב שעושים את זה באהבה כי אם זה היה בלי אהבה זה לא היה יוצא כזה מושקע פשוט תענוג ליראות כל סרט וסרט ואני רק בת 11 **תשובת מערכת האתר – תודה רבה על המילים הנפלאות! בשם כל צוות הערוץ – תודה רבה!!**

  6. תגובה
    שלום רות. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחצי על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

  7. תגובה
    שלום. ממליצים לרענן ולנסות שוב. אם זה לא עוזר אז בבקשה לחץ על כפתור ה'תמיכה' שמעל הפרק. אם גם כפתור זה לא עוזר, ניתן לפנות לצוות התמיכה הטכנית באמצעות כפתור ה'צור קשר' שבאתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Hide picture